Työskenteletkö ikäihmisten parissa? Tule vuoden suurimpaan koulutustapahtumaan lokakuussa!

Töissä ikäihmisten parissa? Opiskeletko vanhustyötä? Tule kanssamme Tampereelle 25.10. Parasta aikaa -koulutustapahtumaan. Nyt on vielä hyvää aikaa hankkia liput. Mukana huippuluennoitsijoita! Lipun hinnalla saat koko päivän ohjelman, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Parasta aikaa- tapahtuma on päivä, jolloin voit keskittää huomiosi sinua kiinnostaviin ammatillisiin kysymyksiin. Saat uusia näkökulmia, ideoita omaan työhön ja vahvistusta sille, mitä työssäsi teet. Ohjelmassa on huippuluentoja, työnäytöksiä, ammatillinen näyttely sekä posterinäyttely. Tätä tilaisuutta ei kannata ohittaa!

Luennot

Kuulet maan parhaita asiantuntijoita, joiden luennot pureutuvat muun muassa kotihoitoon, moniaistiseen vuorovaikutukseen, kunnioittavaan kohteluun, vanhuksen itsemääräämisoikeuteen, toimintakykyyn sekä valvontaan ja rekrytointiin. Luennoista voit valita ne, mitkä sinua eniten kiinnostavat. Kaksi luentoa on kaikille yhteisiä: vanhusasiavaltuutettu Päivi Topo puhuu jokaisen oikeudesta ihmisarvoiseen vanhuuteen ja päivän päättää olympiapikaluistelija Mika Poutala.

Työnäytökset ja ammatillinen näyttely

Työnäytöksissä saat alan ammattilaisilta vinkkejä ikäihmisen suun hoitoon, iäkkäiden jalkinevalintoihin ja siihen, miten luotettava ihopistonäyte otetaan. Ikäihmisten hoitoon liittyviin tuotteisiin ja palveluihin puolestaan voit tutustua ammatillisessa näyttelyssä. Päivän aikana on myös tilaisuus tutustua uusiin kollegoihin ja kuulla, miten muualla asioita tehdään.

Posterinäyttely - jos haluat mukaan, lähetä abstrakti

Posterinäyttelyssä esitellään ikäihmisten hoitoon ja palveluihin liittyviä kehittämishankkeita, tutkimuksia, opinnäytetyötä, projekteja ja innovaatioita. Jos haluat itse mukaan posterinäyttelyyn osallistujaksi, lähetä meille abstrakti 31.8. mennessä.

Hanki lippusi pian

Hanki lippusi tapahtumaan! Normaalihintaa edullisempi early bird -hinta on voimassa vielä 15.9. saakka!

Lipun hinnalla saat koko päivän ohjelman, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Tutustu tapahtuman sivuilla ohjelmaan ja muihin lisätietoihin.