Tehy on myös sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammatinharjoittajia ja yrittäjiä varten!

Jos et ole vielä Tehyn jäsen, liity Tehyyn! Tehyn yrittäjäjäsenet ovat myös Tehyn ammattiosaston jäseniä.

Reilu 1 400 tehyläistä toimii tällä hetkellä sivutoimisena tai päätoimisena ammatinharjoittajana tai yrittäjänä. Tehyn yrittäjäjaosto kokoaa tehyläiset yrittäjät yhteisiin tapahtumiin, koulutuksiin ja vertaistuen äärelle. Mukaan yrittäjäjaostotoimintaan pääset, kun ilmoitat yrittäjätietosi Tehyyn asiointipalvelun kautta.

Yrittäjäjäsenenä saat nämä edut:

Jäsenmaksu

Päätoimisen yrittäjän jäsenmaksu on 20 euroa kuukaudessa. Jos työskentelet samaan aikaan palkansaajana ja yrittäjänä, jäsenmaksusi on 1,1 prosenttia veronalaisesta kokonaisansiosta, kuitenkin vähintään 20 euroa kuukaudessa.

Lue lisää jäsenmaksusta

Yrittäjäjaosto

Yrittäjäjaosto kokoaa tehyläiset yrittäjät yhteisiin tapahtumiin, koulutuksiin ja vertaistuen äärelle. Mukaan toimintaan pääset, kun ilmoitat yrittäjyydestäsi Tehyyn asiointipalvelun kautta.

Nainen tietokoneella

Katso webinaaritallenteita

Tehy järjestää yrittäjille suunnattuja webinaareja. Tulossa olevat koulutukset näet koulutuskalenterista

Menneitä webinaareja voit katsoa tallenteina. Muistathan kirjautua sivustolle, niin näet webinaarit.

Kirjaudu jäsentunnuksilla

Näet jäsenille tarkoitettua sisältöä.