Movementphysio

Tehyn jäsenet saavat 20% alennusta kahden opintopisteen verkkokoulutuskokonaisuudesta "Polvivamman ja -leikkauksen jälkeinen fysioterapia". Alennus koskee myös opiskelijahintaa.

Koulutuksessa perehdytään

• polvivamman jälkeiseen ja tavallisimpien tähystyskirurgisten polvileikkausten postoperatiivisiin fysioterapiaprosesseihin ja niiden sisältöön ja tavoitteisiin
  • fysioterapian toteutukseen
  • progressiivisen harjoitteluohjelman rakentamiseen, joka sopii kunkin kuntoutusvaiheen tavoitteisiin yksilöllisesti.

Koulutuksessa käydään läpi polvikuntoutusta alkuvaiheista aina asiakkaan yksilöllisiin tavoitteisiin saakka.

Verkkokoulutuskokonaisuus koostuu havainnollistavista luennoista (yli 10h), kattavista lähdeviitteistä, tehtävistä sekä laaja-alaisesta ja yksityiskohtaisesti käsitellystä harjoitepankista (yli 80 harjoitevideota). Mukana on myös ortopedin haastatteluja eri toimenpiteisiin, leikkaustekniikoihin ja toimenpiteiden jälkeisiin rajoituksiin sekä hoitolinjan valintaan liittyen, kattavat tutkimus- ja lähdeviitteet, esimerkkiprotokollia kuntoutukseen sekä laajat luentomateriaalit.

Alennus on voimassa vuoden 2024 loppuun saakka. Alennuksen lunastamisen jälkeen koulutuskokonaisuus ja siihen liittyvät materiaalit ovat käytössäsi 6 viikon ajan.

Edun lunastamiseen tarvitset etukoodin, jonka löydät tältä sivulta, kun kirjaudut ensin sisään. Edun lunastus: www.movementphysio.fi

Kirjaudu sisään ja nappaa koodi

Näet koodin ja lisätiedot alta, kun olet kirjautunut sisään jäsentunnuksillasi.