Kolme vinkkiä Tehyn jäsenyyden suositteluun – nämä toimivat takuuvarmasti

Onko työpaikallasi kollegoita, jotka eivät vielä kuulu Tehyyn? Pidempään alalla olleita, äskettäin valmistuneita tai opiskelijoita? Kutsu heidät mukaan 160 000 tehyläisen joukkoon. Liittymällä Tehyn jäseneksi kollegasi saa turvaa työelämään ja rahanarvoiset jäsenedut. Sinä suosittelijana taas saat laadukkaan, vapaavalintaisen palkinnon.

Auta kaveri Tehyn jäseneksi, saat palkinnon

Piristäisikö Marimekon laukku tai Urna-maljakko? Tai oletko aina haaveillut Artekin jakkarasta? Esimerkiksi nämä tuotteet voit saada itsellesi auttamalla työkaverin Tehyn jäseneksi.

Saat palkintopisteitä jokaisesta suosittelemastasi jäsenestä. Pisteillä voit lunastaa haluamasi tuotteen ja saat arkeen pientä luksusta. Katso kaikki laadukkaat palkintotuotteet ja -palvelut, joita voit tavoitella.

Ajalla 15.2.-15.6.2024 palkitsemme jäsenhankinnasta erityisen hyvin. Kun hankit 5 uutta työssäkäyvää jäsentä, ansaitset 325 euron arvosta palkintoja! Lue lisää!

Eräs jäsenhankkija totesi, että oli iloinen yllätys, että suosittelemalla Tehyä voi saada itselleen laadukkaita tuotteita, joita ei ehkä muuten malttaisi hankkia.

Kolme vinkkiä suositteluun

1. Kysy kuuluuko työkaveri ammattiliittoon
    Suuri osa ammattiliittoon kuulumattomista työntekijöistä kertoo, ettei kukaan ole tarjonnut jäsenyyttä. Ota sinä tehyläisenä ensimmäinen askel ja kysy kuuluuko työkaveri tai opiskelija Tehyyn. Saatat tehdä kollegallesi ison palveluksen!
  2. Kerro oma kokemuksesi siitä, miten olet hyötynyt Tehyn jäsenyydestä
    Oletko saanut apua luottamusmieheltä työpaikalla, tai oletko käyttänyt jäsenetuja? Ehkä olet joskus osallistunut Tehyn koulutuksiin tai tapahtumiin? Kaikki nämä ovat konkreettisia etuja, jotka kuuluvat jäsenyyteen. Tarkista kaikki Tehyn jäsenedut täältä.
  3. Kerro miten Tehyyn voi liittyä ja auta tarvittaessa
    Tehyn jäseneksi voi helpoiten liittyä verkkosivuilla tehy.fi/liity. Kun työkaverisi liittyy verkossa, astuu jäsenyys heti voimaan ja kaikki jäsenedut ovat mahdollisimman pian käytettävissä. Liittyminen toimii hyvin myös kännykällä!

Suosittele kollegaasi valitsemaan työnantajaperintä, jolloin työnantaja perii jäsenmaksun suoraan palkasta eikä siitä tarvitse huolehtia itse. Tehy ilmoittaa myös mahdolliselle edelliselle työttömyyskassalle, että työttömyyskassa vaihtuu Terveydenhuoltoalan työttömyyskassaan.

Kaipaatko lisää vinkkejä? Lue kaikki vinkit!

Saat 325 euron arvoisen palkinnon, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä ajalla 15.2.–15.6.2024! Lue lisää

Näin helppoa on suosittelu

Suosittele näin:

• kasvokkain: ota asia puheeksi vaikka kahvitauolla
  • mobiilisovelluksella: lähetä Tehyn mobiilisovelluksesta viesti kaverille WhatsAppilla, tekstiviestillä tai somekanavissa. Kaverisi saa henkilökohtaisen suosittelusi ja linkin liittymislomakkeelle. Lomakkeella on valmiiksi mukana jäsennumerosi.
  • sähköpostilla: lähetä Tehyn verkkosivustolta sähköposti kollegalle ja kerro miksi kannattaa kuulua Tehyyn.

Muista pyytää, että kollegasi ilmoittaa liittyessään sinun nimesi ja jäsennumerosi Suosittelija-kohdassa. Silloin palkintopisteet kertyvät sinulle.

Tehy on jokaisen sosiaali-, terveys ja kasvatusalan ammattilaisen liitto

Tehyn jäsenyys on kuin työelämän vakuutus. Tehyläiset saavat luottamusmieheltä ja Tehyn asiantuntijoilta apua työelämän ongelmiin. Lisäksi tehyläisillä on turvanaan ainutlaatuinen oikeuspalvelu: Tehyn omat juristit auttavat mahdollisissa erimielisyystapauksissa.

Tehyn tarjoama vakuutusturva työssä tapahtuvien vahinkojen varalta on tärkeä, sillä työnantajan vakuutukset eivät kata esimerkiksi kaikkia laite- tai esinevahinkoja. Tehyn jäsenillä on myös työttömyysturva mahdollisten työttömyys- ja tai lomautusjaksojen varalta. Lisäksi tehyläiset saavat erilaisia vaihtuvia etuja työhön ja vapaa-aikaan, kuten lomailuun ja hyvinvointiin. Tämän talven parhaista jäseneduista on myös varmasti iloa monelle!

Jäsenyys tuo myös iloa ja energiaa: tehyläiset verkostoituvat sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisten kanssa työpaikoilla sekä erilaisissa tapahtumissa ja koulutuksissa.

Jäsenyys on myös kannanotto oman alan ja tulevaisuuden puolesta. Yhdessä me 160 000 tehyläisen voimin pidämme kiinni oikeuksistamme ja tavoittelemme parempia työoloja ja parempaa palkkaa esimerkiksi työehtosopimusneuvotteluissa.

Edellä mainitut ovat ehdottomasti suosittelun arvoisia asioita, eikö vaan? Auta siis työkaverisi Tehyn jäseneksi! Tehyyn kuuluvien ammattinimikkeitä ovat mm. sairaanhoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sosionomi, terveydenhoitaja, fysioterapeutti ja kuntoutusohjaaja. Myös yrittäjät ja ammatinharjoittajat voivat olla Tehyn jäseniä.