Ota Tehyn jäsenyys rohkeasti puheeksi työkaverisi tai ystäväsi kanssa. Kun autat kaveria liittymään, saat palkinnon. Uusi jäsen puolestaan saa kaikki etumme ja turvan työelämään.

Auta 5 kollegaa Tehyn jäseneksi ajalla 15.2.–15.6., niin saat yli 300 € arvoisen palkinnon!

Neuvottelemme kevään aikana palkoista ja työehdoista. Meissä tehyläisissä on muutosvoimaa!
Palkitsemme nyt suosittelusta erityisen hyvin: kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä ajalla 15.2.–15.6., saat 325 € arvoisen palkinnon! Voit valita palkintokaupasta lahjakortteja palveluihin, esimerkiksi hierontaan tai kuntosalille, tai laadukkaita tuotteita eri merkeiltä, kuten Balmuir, Iittala ja niin edelleen.

Hoitaja

Kampanja-aikana 15.2.–15.6. sinulle kertyy normaalin palkitsemisjärjestelmän mukaisesti pisteitä: yhdestä uudesta työssäkäyvästä jäsenestä 25 pistettä ja opiskelijajäsenestä 10 pistettä. Sen lisäksi saat viidestä uudesta työssäkäyvästä jäsenestä 200 bonuspistettä. Kaiken kaikkiaan viidestä uudesta jäsenestä tienaat 325 pistettä! Yksi piste on euron arvoinen.

Voit hankkia pisteillä esimerkiksi Rela-hierontalahjakortin, Easyfit-kuntosalikortin tai luettavaa OtavaMediasta. Tai laadukkaan Balmuirin kaulahuivin, Polarin älykellon, Iittalan Lanterna-valaisimen.... Vaihtoehtoja on paljon!

Katso Terhin ja Henna-Kaisan vinkit suositteluun

Terhi ja Henna-Kaisa ovat tehyläisiä timanttijäseniä. He kertovat Tehystä ja auttavat työkavereitakin liittymään Tehyyn. Poimi videolta vinkit ja ryhdy timanttijäseneksi!

Lähetä suosittelu mobiilisovelluksen kautta

Mobiilisovelluksella voit lähettää suosittelun kaverillesi tai kollegallesi esimerkiksi suoraan WhatsAppiin tai vaikkapa somekanaviin. Kaverisi saa henkilökohtaisen suosittelusi ja linkin liittymislomakkeelle. Lomakkeella on valmiiksi mukana jäsennumerosi Suosittelija-kohdassa! Helppoa!

kännykkä kädessä