Oikeusapu on merkittävä jäsenetu. Jos oikeusapua myönnetään, ei Tehyn jäsenelle tule taloudellisia kuluja tai riskiä.

Iloinen nainen

Työnantaja päätti työsuhteet: hoitajille 7 000–10 000 € korvaukset

Tampereen kaupungin olisi pitänyt palkata Pihlajalinnan työntekijät vanhoina työntekijöinä, kun kaupunki otti tehostetun palveluasumisen yksikön hoidettavakseen. Neljä hoitajaa saivat kukin noin 7 000–10 000 euron korvaukset perusteettomasta työsopimuksen päättämisestä. Tehyn oikeuspalvelu hoiti asiaa.

Yksi merkittävimmistä jäseneduista on tarjoamamme oikeusapu. Kenelle tahansa voi tulla työelämässä vastaan tilanne, että tarvitsee tukea. Edessä voi olla irtisanominen, palkka maksettu väärin, rikoksen uhriksi tai rikoksesta epäillyksi joutuminen työssään. Tehyn oikeuspalvelu hoitaa lukuisia riita- ja rikosasioita vuosittain.

Tehyn jäsenellä ei ole taloudellista riskiä, sillä vastaamme kaikista oikeudenkäyntikuluista mahdolliseen korkeimpaan oikeuteen asti. Useimmissa muissa liitoissa ei ole vastaavaa oikeuspalvelua. Oikeusapumme on korvaamaton niille, jotka joutuvat siihen turvautumaan.

Neuvomme työehdoissa

Tehyn jäsenet saavat neuvontaa työsuhteen kysymyksissä ja ongelmissa. Se on palvelu, jota et saa mistään muualta! Tunnemme alan työehtosopimusten sisällöt.

Iloinen hoitaja

Liity Tehyyn

Jäsenyys tuo turvaa työelämään. Luottamusmies ja Tehyn asiantuntijat auttavat sinua työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Jäsenenä saat myös mahtavat jäsenedut, kuten työhön kuuluvat vakuutukset ja oikeusavun