Meidän vuoro -podcastin ensimmäinen jakso: Unelmatyössä

Tehyn podcastin ensimmäinen jakso on julkaistu. Meidän vuoro on Tehyn podcast siitä, millaisia tarinoita- ja todellisuuksia sosiaali-, terveys- ja kasvatusalalla kohdataan. Sarjassa ääneen pääsevät sote-alan työntekijät ja muut asiantuntijat.

Ensimmäisessä jaksossa keskustellaan unelmatyöstä, ammattiylpeydestä ja arvostuksesta. Millaisissa hetkissä tiivistyy työn merkityksellisyys ja oma ammattiylpeys? Vuosia alalla työskennelleet kätilö Eeva Hiila sekä lastenhoitaja Jonna Vilenius kertovat, mikä saa heidät jatkamaan työssään, vaikka kiire on kasvanut. Tehyn työelämäasiantuntija ja entinen teho-osaston sairaanhoitaja Tiina Vartiainen pohtii keinoja, miten työtyytyväisyyttä alalla lisätään.

Kuuntele ensimmäinen jakso Spotifyssa sekä Tehyn sivuilla tehy.fi/podcast.

Meidän vuoro on podcast-sarja, jossa kuullaan tarinoita sosiaali-, terveys- ja kasvatusalalta – suoraan ja sokeroimatta. Tehyn tarjoamassa sarjassa ääneen pääsevät sote-alan työntekijät ja muut asiantuntijat.

Toimittaja: Jonna Tapanainen
Tuotanto: F-tuotanto

Tulevat jaksot

• 2. jakso: Eettinen stressi ja emotionaalinen kuorma, keskiviikkona 19.10.
  • 3. jakso: Aina töissä, keskiviikkona 26.10.
  • 4. jakso: Monimuotoistuva Suomi, keskiviikkona 2.11.
  • 5. jakso: Työn turvallisuus, keskiviikkona 9.11.