Tehyläisenä kuntoutuksen ammattilaisena kuulut automaattisesti Tehyn kuntoutusalan verkostoon. Verkosto kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysalan kuntoutuksen koulutetut tehyläiset ammattihenkilöt, mm. fysioterapeutit, toimintaterapeutit, kuntoutuksen ohjaajat ja jalkaterapeutit.

Myös Tehyn opiskelijajäsenet kuuluvat koulutustietojen perusteella kuntoutusalan verkostoon. Järjestämme alan ammattilaisille ja opiskelijoille maksuttomia koulutuksia ja jäseniltoja ympäri Suomen. Verkostolla ei ole erillistä jäsenmaksua.

Kuntoutusalan opintopäivät, jäsenillat ja webinaarit

Järjestämme jäseniltoja ja webinaareja ympäri vuoden. Tilaisuuksiin ilmoittaudutaan Tehyn koulutuskalenterin kautta.

Järjestämme vuosittain myös kuntoutusalan opintopäiviä. Opintopäivä toteutetaan joko live-tapahtumana tai webinaarina. Osallistu ja pääset samalla myös verkostoitumaan!

Tehyn kuntoutusalan Facebook-ryhmässä saat tiedon tulevista koulutuksista ja tapahtumista ja voit keskustella alasi asioista.

Huolehdimme sinusta

Tehyyn kuuluu sosiaali- ja terveysalan kuntoutuksen koulutettuja ammattihenkilöitä mm. fysioterapeutteja, kuntoutuksen ohjaajia, kuntohoitajia ja toimintaterapeutteja. Tehyn jäsenyys on osoitus siitä, että arvostat omaa ammattiasi, haluat viedä eteenpäin alasi työehtoja ja edunvalvontaa sekä kehittää omaa ammattitaitoasi.

Omalla jäsenyydelläsi vaikutat siihen, kuinka kovaa me puhumme, kun neuvotellaan niin kuntoutusalan kuin muidenkin sosiaali- ja terveysalan työehdoista ja palkoista. Ja 160 000 jäsentä puhuu kovalla äänellä – sinunkin puolestasi!

Me huolehdimme sinusta ja alasi edunvalvonnasta, jotta sinä voit keskittyä arkeesi. Jos työsuhteessasi tulee ongelmia, et joudu selviämään niistä yksin – apua saat liitosta. Ei ole sattumaa, että Tehy on Suomen kolmanneksi arvostetuin ammattiliitto. Jos et vielä ole Tehyn jäsen, liity nyt!

Kirjaudu sisään

Kirjaudu Tehyn sivuille jäsentunnuksillasi. Näet enemmän sisältöä, mm. koulutusmateriaaleja

Jalkahoitaja

Tehyn jäseneksi

Jäsenenä olet mukana tekemässä työelämästä ja sote- ja kasvatusalan palveluista parempia, parantamassa työehtoja ja palkkoja sekä vahvistamassa alasi arvostusta. Saat myös mahtavat jäsenedut, kuten työssä tarvittavat vakutuukset!