Yhdistämme sosiaalialan koulutetut ammattilaiset! Sosiaalialan verkostomme tuo Tehyn jäsenyyteen lisäarvoa: opintopäiviä, webinaareja ja monenlaista toimintaa. Jos olet tehyläinen, tule rohkeasti mukaan verkoston toimintaan! Ellet vielä ole tehyläinen, liity jäseneksi.

Oma sosiaalialan verkosto

Tehyläisenä sosiaalialan ammattilaisena kuulut automaattisesti Tehyn sosiaalialan verkostoon. Verkosto kokoaa yhteen sosiaalialan koulutetut tehyläiset ammattihenkilöt, mm. sosionomit, sosiaalialan ohjaajat ja sosiaalialalla toimivat lähihoitajat. Myös opiskelijajäsenet kuuluvat koulutustietojen perusteella verkostoon.

Järjestämme alan ammattilaisille ja opiskelijoille maksuttomia koulutuksia, webinaareja sekä jäseniltoja ympäri Suomen. Verkostolla ei ole erillistä jäsenmaksua.

Sosiaalialan opintopäivät, jäsenillat ja webinaarit

Järjestämme vuosittain sosiaalialan opintopäivät. Jäseniltoja ja webinaareja toteutamme ympäri vuoden.

Tilaisuuksiin ilmoittaudutaan Tehyn koulutuskalenterin kautta. Webinaaritallenteet, niiltä osin kuin luennoitsijat ovat antaneet tallentamiseen luvan, näkyvät webinaaritallenteet-sivulla kirjauduttuasi sisään jäsennumerollasi.

Tule rohkeasti mukaan vaikuttamaan! Kerro toiveistasi webinaareista, jäsenilloista ja tilaisuuksista.

Ota yhteyttä: [email protected]

Kolme syytä olla tehyläinen

1. Oma sosiaalialan verkostomme
  2. Kaikki etumme ovat käytössäsi, esim.
    • Vakuutukset, joita tarvitset työssäsi ja joita ei muualta saa. Työnantajan vakuutukset eivät korvaa kaikkia vahinkoja.
    • Apu ja neuvonta, jos haluat kysyä esim. uuden työsopimuksen tekemisestä, palkasta tai vapaista.
    • Tarvittaessa oikeusapu riita- ja rikosasioissa, jotka liittyvät työ- tai virkasuhteeseen tai ammatinharjoittamiseen Suomessa. Ei omavastuuta.
    • Omat luottamusmiehet, jotka ovat alasi ammattihenkilöitä.
  3. Neuvottelemme sosiaalialan työehdoista ja palkoista. Mitä useampi kuuluu Tehyyn, sitä vahvempia olemme, kun työehtosopimuksista neuvotellaan. Meissä on muutosvoimaa!

Jos et vielä kuulu Tehyyn, liity heti!

Suosittele jäsenyyttä

Tehy on sosiaalialan koulutettujen ammattilaisten järjestö. Jäseninämme on sosiaali- ja terveysalan sosiaalialan koulutettuja ammattihenkilöitä, kuten sosionomeja, sosiaaliohjaajia, lähihoitajia ja alan opiskelijoita.

Ota Tehyn jäsenyys rohkeasti puheeksi työkaverisi tai ystäväsi kanssa. Kun autat kaveria liittymään, saat palkinnon. Uusi jäsen puolestaan saa kaikki etumme ja turvan työelämään.