Tervetuloa Tehyn osastolle Sairaanhoitajapäivillä

Vuoden 2023 Sairaanhoitajapäivät ovat 21.-22.9. Helsingin Messukeskuksessa. Olemme mukana omalla osastolla, jossa tarjoamme tehyläisille kahvin ja pullan Pullabiilistä. Voit myös tavata osastollamme Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkösen.

Sairaanhoitajapäivät on alan johtava hoitotyön tapahtuma. Tarjolla on mielenkiintoisia luentoja sekä näyttelytapahtuma, jossa voit vierailla Tehyn ja muiden näyttelyasettajien osastoilla ja verkostoitua alan osaajien kanssa. Näyttelytapahtuma on maksuton: voit tulla näyttelyyn, vaikka et osallistuisi luennoille.

Piipahda näyttelyalueella Tehyn osastolla 3h11: tarjoamme tehyläisille kahvin ja herkullisen pullan Pullabiilistä yhteistyössä Suomen Sairaanhoitajien kanssa. Jos et vielä ole Tehyn jäsen, voit liittyä osastollamme. Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen on paikalla torstaina 21.9. klo 11-13, tule tapaamaan häntä tuolloin!

Hoitotyön suurin vuotuinen ammattitapahtuma näyttelyineen on kävijöille maksuton, mutta vaatii rekisteröitymisen. Luennoille osallistutaan erillisellä pääsylipulla. Lipun voit ostaa täältä

Lisätietoa Sairaanhoitajapäivät 2023 -tapahtumasta.

Kiinnostavatko Tehyn jäsenkoulutukset?

Tehyn jäsenilleen tarjoama koulutus on todellinen jäsenetu! Edun arvo on merkittävä: monet koulutukset, webinaarit ja opintopäivät maksavat markkinoilla keskimäärin satoja euroja. Tutustu koulutustarjontaan ja ilmoittaudu mukaan