Tehyläinen, ilmoittaudu pian kevään verkkokursseille – paikkoja on rajallisesti tarjolla

Keväällä 2024 tarjoamme paljon verkkokursseja, jotka voit suorittaa oman aikataulusi mukaisesti täysin verkossa. Verkkokurssit ovat tehyläisille maksuttomia. Miten olet hyvä työkaveri? Miten palkkalaskelmaa luetaan? Millaista on toimia Tehyn henkilöstöedustajana? Lue esimerkkejä tulevista verkkokursseistamme.

Verkkokurssien suorittamiseen tarvitset vain tietokoneen nettiyhteydellä sekä kaiuttimen tai kuulokkeet. Paikkoja kursseille on rajallisesti, joten toimithan nopeasti.

Verkkokurssit ovat Tehyn jäsenille maksuttomia. Lisää tietoa verkkokursseista, koulutustarjontamme sekä ilmoittautumisen löydät koulutussivultamme.

Tervetuloa mukaan kursseillemme!

Hyvä työkaveruus -kurssi

Tarjoamme jäsenillemme hyvään vuorovaikutukseen työkaveruudessa keskittyvän verkkokurssin – tule oppimaan keinoja, joiden avulla ymmärrät paremmin toista hektisessä työelämässä ja rakennat yhteyttä työkavereihisi!

Sinulla on keväällä valittavanasi kolme ajankohtaa, jolloin voit osallistua kurssille. Ilmoittautuminen tapahtuu napauttamalla kurssin päivämäärää.

12.2.–17.3.
25.3.–28.4.
6.5.–9.6.

Työaika-kurssit

Tuntuuko sinustakin välillä hankalalta ymmärtää eri työaikamuotojen vaikutukset tai se, miten arkipyhät vaikuttavat työaikaasi? Tule mukaan suositulle Työaika-verkkokurssille, joka pidetään 29.1. – 3.3.

Tarjoamme oman kurssin kuntien ja hyvinvointialueiden työntekijöille. Työvuorosuunnittelijat voivat ilmoittautua tästä heille suunnatulle työaikaverkkokurssille.

Tehyn henkilöstöedustajaksi -kurssi

Kiinnostaako sinua tutustua tarkemmin Tehyn toimintaan ja saada tietoa esimerkiksi erilaisista luottamustehtävistä? Verkkokurssi tarjoaa tietoa Tehyn toiminnasta ja henkilöstöedustajien tärkeästä roolista osana Tehyä.

Kevään kurssi pidetään 18.3. – 21.4. välisenä ajanjaksona. –  ilmoittaudu kurssille tästä.

Palkkaus-kurssi

Askarruttaako sinua, mistä palkkasi muodostuu? Osaatko lukea omaa palkkalaskelmaasi? Tule mukaan kunta- ja hyvinvointialueilla työskenteleville jäsenillemme suunnatulle verkkokurssillemme. Ilmoittaudu kurssille tästäHUOM! Kurssilla on uusi ajankohta 15.4.-12.5.

Tehyläisille esihenkilöille suunnattuja kursseja

Vuonna 2024 jatkuvat Tehyn suositut verkkokurssit esihenkilöille, jotka työskentelevät kunta- ja hyvinvointialueilla sekä yksityisellä sektorilla. Kurssit tarjoavat peruskäsityksen esihenkilötyön kannalta keskeisistä työehtosopimuksen määräyksistä ja työlainsäädännöstä.

Ilmoittaudu kurssille napauttamalla linkkiä:

SOTE-sopimus 22.1.–25.2.
SOTE-sopimus 8.4.–19.5.