Tehy lisää läsnäoloaan sosiaalisessa mediassa: WhatsApp ja Bluesky käyttöön

Tehy on ottanut käyttöön kaksi uutta viestintäkanavaa, Whatsappin sekä Blueskyn. Seuraamalla näitä kanavia pysyt ajan tasalla muun muassa Tehyn kannanotoista, jäseneduista ja muista jäsenyyteen liittyvistä tärkeistä asioista.

Whatsapp julkaisi kanavat Suomessa syksyllä. Niiden kautta esimerkiksi viranomaiset, järjestöt tai urheiluseurat voivat välittää tietoa. Whatsapp on tutkimusten mukaan käytetyin sosiaalisen median palvelu. DNA:n tuoreessa tutkimuksessa 73 % ilmoitti käyttävänsä sitä päivittäin, 91 % vähintään viikottain.

Bluesky on viime aikoina paljon huomiota herättänyt uusi sosiaalisen median alusta, johon rekisteröitymiseen vaaditaan toistaiseksi kutsu. Bluesky on potentiaalinen korvaaja vaikeuksissa painivalle somepalvelu X:lle. Blueskyn käyttäjämäärät kasvavat Suomessa kovaa vauhtia.

– Olemme aina valmiita ketterästi kokeilemaan uusia viestintäkanavia tavoittaaksemme jäsenemme ja sidosryhmämme paremmin, sanoo Tehyn somemanageri Jan-Olof Eriksson.

Tehy viestii jäsenilleen monikanavaisesti. Uutiskirjeet, Tehy-lehti, verkkosivut ja muut somekanavat ovat myös tärkeä osa viestintäkokonaisuutta.

Seuraa:

Tehy WhatsAppissa

Tehy Blueskyssä