Osallistu Tehyn ja SuPerin #MeidänKaikkienAsia-kampanjaan

Hoitajajärjestöt Tehy ja Super kampanjoivat lähiviikkoina yhteisellä Meidän kaikkien asia -teemalla.

Kampanja muistuttaa, että hoitajapula on vakava ongelma, jonka vaikutukset näkyvät laajasti paitsi sote- ja varhaiskasvatusalan työpaikoilla myös kaikkien kansalaisten arjessa. Siksi järjestöt korostavat, että hoitajapulan ratkaisu kuuluu kaikille. Se kuuluu työmarkkinapöytään, mutta yhtä lailla myös poliittisille päättäjille ja kaikille kansalaisille, joiden perusoikeudet eivät nyt toteudu.

Kaikki mukaan

Tehdään kampanjasta yhdessä #MeidänKaikkienAsia. Jaa somessa oma näkökulmasi ja tarinasi. Kerro suomalaisille, että hoitajapulan ratkaisu kuuluu ihan kaikille. Kansalaisille. Sote-palveluiden asiakkaille. Työnantajille. Päättäjille. Veronmaksajille. Kaikille.

Levitä sosiaalisessa mediassa kampanjamateriaalia, mm. giffejä ja mainoksia. Löydät materiaalia Twitterin, Facebookin ja Instagramin gif- ja tarrahausta esimerkiksi hakusanoilla meidänkaikkienasia, tehy ja hoitajapula. Tägää mukaan @Tehy_ry ja käytä aihetunnisteita #MeidänKaikkienAsia #Tehy #SuPerliitto #liittokierros.

Jaa kampanjavideo sosiaalisessa mediassa: Youtube | Facebook | Twitter | TikTok

Kampanja kuuluu ja näkyy seuraavien viikkojen aikana mm. sosiaalisessa mediassa ja radiossa.

www.tehy.fi/meidänkaikkienasia