Mielenterveys- ja päihdetyölle jaosto – tule mukaan toimintaan!

Nyt on mahdollisuus vaikuttaa ja lähteä rakentamaan jotain ihan uutta! Tehyyn perustetaan uusi mielenterveys- ja päihdetyötä tekevien hoitajien ammatillinen jaosto. Lähde mukaan toimintaan! Perustamiskokoukseen voi nyt ilmoittautua. Paikkoja on rajoitetusti.

Mielenterveys- ja päihdetyötä tekevien hoitajien jaosto edustaa alan ammattilaisia, suunnittelee toimintaa, järjestää webinaareja ja opintopäiviä. Jaoston perustamiskokous järjestetään Helsingissä 12.12.

Voit ilmoittautua mukaan perustamiskokoukseen Tehyn koulutuskalenterin kautta. Paikkoja on rajoitetusti.

- Nyt on mahdollisuus vaikuttaa ja lähteä rakentamaan jotain ihan uutta. Mielenterveys- ja päihdetyönkysymykset ovat yhä enemmän esillä ja ammattilaisten ääni on saatava kuuluviin, kun palveluja kehitetään. Jaostotoiminta tarjoaa hyvän vaikuttamisväylän aihepiiristä kiinnostuneille, toteaa Tehyn terveyspoliittinen asiantuntija Anne Lindgren.

Jaoston toimintaan ovat tervetulleita kaikki sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset koulutusasteesta riippumatta.

Perustamiskokouksessa valitaan toimijat jaoston ensimmäiselle kolmivuotiskaudelle. Kokouksessa valitaan jaoston puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset ja varajäsenet. Mukaan hallitukseen toivotaan psykiatrisen hoitotyön ja päihdetyön ammattilaisia, esimerkiksi psykiatrisia sairaanhoitajia, esihenkilötehtävissä toimivia, mielenterveyshoitajia, mielenterveys- ja päihdetyöhön erikoistuneita lähihoitajia.