Asiointipalvelu uudistui ja palvelee jäseniä nyt entistä paremmin

Asiointipalvelu on nyt entistä selkeämpi ja helppokäyttöisempi. Mobiilikäyttäjien iloksi asioiden hoitaminen kännykällä sujuu näppärästi. Lisäksi palvelun ulkoasu raikastui.

Uudistetun asiointipalvelun etusivunäkymä muuttui. Etusivulla näytetään jäsenen omat tiedot sekä oman luottamusmiehen ja ammattiosaston tiedot. Lisäksi etusivulla tarjotaan oikopolkuja niihin palveluihin, joita käytetään eniten.

Kaikki asiointipalvelun toiminnot löytyvät oikean yläkulman hampurilaisvalikon takaa. Valikon kautta pääsee siirtymään haluamaansa sisältöön, esimerkiksi lähettämään viestejä, maksamaan jäsenmaksun tai ilmoittamaan elämänmuutoksesta, kuten hoitovapaasta tai työpaikan vaihdoksesta. Asiointipalvelussa voi myös tulostaa vaikkapa oman jäsenyys- tai vakuutustodistuksensa.

Myös palvelun visuaalinen ilme raikastui ja päivittyi Tehyn brändin mukaiseksi.

Jo nyt kymmenet tuhannet tehyläiset käyttävät säännöllisesti sähköistä asiointipalvelua jäsenyys- tai työsuhdeasioidensa hoitoon. Uudistuksella tavoittelemme sitä, että yhä useampi tehyläinen ottaisi palvelun omakseen ja sen käyttö olisi mahdollisimman sujuvaa, kertoo jäsenpalvelupäällikkö Heikki Saldén.

Jäsenten kirjautuminen asiointipalveluun tapahtuu samaan tapaan kuin ennenkin: joko omilla jäsentunnuksilla, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Palveluun voi kirjautua tehy.fi-sivuston kautta, esimerkiksi sivuston yläosan Kirjaudu-painikkeesta.

– Asiointipalvelussa voi päivittää ja pitää yllä omia yhteystietojaan. Nyt työehtosopimusneuvottelujen aikana on erityisen tärkeää, että yhteystiedot ovat ajan tasalla ja tavoitamme jäsenet tarvittaessa. Kun omat tiedot käy päivittämässä asiointipalvelussa 28.2.2022 mennessä, on mukana sähköpyörän arvonnassa, muistuttaa Saldén.