Valmistuitko ammattiin? Onnea! Muista liittyä Tehyn varsinaiseksi jäseneksi

Jos opintosi ovat loppusuoralla tai juuri päättyneet, muista päivittää opiskelijajäsenyytesi Tehyn varsinaiseksi jäsenyydeksi.

Kuva: iStock

Valmistuessasi sinun pitää täyttää liittymislomake. Sillä liityt varsinaiseksi Tehyn jäseneksi. Opiskelujäsenyys ei muutu automaattisesti varsinaiseksi jäsenyydeksi.

Liittyminen on helpointa netissä: voit täyttää liittymislomakkeen milloin vain ja jäsenyytesi astuu heti voimaan.

Liity samalla lomakkeella Terveydenhuoltoalan työttömyyskassan jäseneksi. Maksamme Terveydenhuoltoalan työttömyyskassan jäsenmaksun puolestasi ja saat turvaa työttömyyden varalta.

Kun liityt, saat valita haluamasi liittymislahjan

Miksi kannattaa olla tehyläinen?

Tehy on alan suurin ammattiliitto: meissä on voimaa tehdä muutos!

Jäsenenä saat:

• Apua ja neuvoja työsuhteen kysymyksiin. Luottamusmies ja Tehyn asiantuntijat ovat apunasi.
  • Tarvittaessa oikeusapua työsuhteeseen liittyvissä riita- ja rikosasioissa. Oikeusapu on merkittävä jäsenetu! Vastaamme kaikista oikeudenkäyntikuluista.
  • Vakuutuksilla lisäturvaa esim. työssä sattuvien henkilö- ja esinevahinkojen varalta. Työnantajan vakuutukset eivät kata kaikkia vahinkoja.
  • Rahanarvoiset jäsenedut: esimerkiksi koulutuksia sekä etuja vapaa-aikaan ja lomailuun.

Aloitatko uudessa työpaikassa? Pidä oikeuksistasi huolta!

Uuden työsuhteen aloittamisessa kannattaa aina olla tarkka. Paras tapa turvata työuran alku on liittyä Tehyn jäseneksi. Tehyn asiantuntijat ja työpaikan luottamusmies auttavat tarvittaessa esimerkiksi uuden työsopimuksen solmimisessa. Neuvomme myös esimerkiksi palkkaan ja työvuoroihin liittyvissä asioissa. Sivuiltamme löydät myös paljon hyödyllistä tietoa uuden työsuhteen alkuvaiheeseen.

Auta opiskelukaveri tai uusi kollega Tehyn jäseneksi

Kerro opiskelukavereillesi, että valmistumisen jälkeen pitää liittyä Tehyn jäseneksi. Kaverisi saa tukea ja turvan työelämään! Tai kun työpaikalle saapuu uusia kollegoita, suosittele heille aina Tehyä.

Kun autat kaveria liittymään, saat palkinnon. Lisäksi käynnissä on kampanja, jossa ajalla 15.2.–15.6. viisi uutta jäsentä hankkineet saavat palkintoja 325 € arvosta! Lähetä suosittelu esimerkiksi mobiilisovelluksen kautta. Tällöin suosittelijan nimi kirjataan liittymislomakkeelle automaattisesti.