Jäsenkortti siirtyy mobiiliin

Muoviset Tehyn jäsenkortit jäävät historiaan 31.12.2020. Jatkossa jäsenkortti löytyy ainoastaan Tehyn mobiilisovelluksesta, jonka voit ladata kännykkääsi vaikka heti.

Kuva: Placeit

Tehyn mobiilisovellus kannattaa ladata viimeistään nyt kännykkään. Vuoden alusta alkaen jäsenkortti toimii ainoastaan mobiilisovelluksessa, ja sen avulla todistat jäsenyytesi. Jos sinulla on jo Tehyn mobiilisovellus, uusi jäsenkortti on jo käytössäsi. Mobiilikortin latausmahdollisuudesta ilmoitetaan jäsenille tekstiviestillä joulukuun alussa.

Asenna sovellus: https://tehysovellus.fi

Kun lataat ja kirjaudut Tehy-sovellukseen 31.12.2020 mennessä, osallistut arvontaan, jossa palkintoina on:

• 5 kpl 200 euron arvoisia S-ryhmän lahjakortteja
  • 1 kpl 500 euron arvoinen Holiday Clubin lahjakortti (arvonnan säännöt)

Tehyn mobiilisovellus kannattaa ladata myös siksi, että se tuo kaikki Tehyn edut ja palvelut kännykkääsi. Sovelluksella voit hoitaa näppärästi omia asioitasi, esimerkiksi:

• päivittää jäsentietojasi
  • ilmoittautua koulutuksiin
  • lunastaa etukoodeja tai
  • suositella Tehyä kollegalle tai tuttavalle

Löydät sovelluksesta lisäksi luottamusmiehesi ja ammattiosastosi yhteystiedot, uutisia ja erilaisia kyselyjä. Myös äänestäminen Tehyn vaaleissa tapahtuu sovelluksessa; pidäthän jäsentietosi ajan tasalla.

UKK

Olemme koonneet vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tekniset ongelmat

Mahdollisista sovelluksessa ilmenevistä vikatilanteista voit ilmoittaa täällä.

Jos olet unohtanut tunnuksesi, ohjeita saat täältä.