Lataa Tehyn mobiilisovellus

Tehyn sovellus on nyt tehyläisten ensisijainen jäsenkortti.

Lataa Tehyn sovellus

Muoviset Tehyn jäsenkortit jäävät historiaan 31.12.2020. Jatkossa jäsenkortti löytyy ainoastaan Tehyn mobiilisovelluksesta. Näppärä sovellus keskustelee suoraan Tehyn jäsenrekisterin kanssa, joka mahdollistaa muun muassa personoidun sisällön sekä jäsentietojen päivityksen suoraan sovelluksen kautta. Sovellukseen kirjaudutaan samoilla jäsentunnuksilla, kuin Tehyn verkkosivuille.

Asenna sovellus

Androidtehy.fi/android

iPhonetehy.fi/iphone

Sovelluksen toimintoja

• Sähköinen jäsenkortti.
  • Vaalisovellus, voi äänestää erilaisissa Tehyn vaaleissa.
  • Kyselyt, Tehy järjestää erilaisia kyselyjä jäsenille sovelluksen kautta.
  • Jäsentietojen tarkastelu ja päivitys.
  • Tehyn jäsenetujen selailu. Jäsenen oma ammattiosastokin voi lisätä paikallisia etuja.
  • Tehyn uutispalvelut.
  • Jäsenelle personoitu koulutuskalenteri. Sovelluksesta voi siirtyä suoraan ilmoittautumaan Tehyn koulutuksiin.
  • Tärkeät yhteystiedot, kuten oma luottamusmies, ammattiosasto ja muut Tehyn tärkeät palvelut. Sovelluksesta voi käynnistää esimerkiksi puhelun suoraan k.o yhteystiedolle.
  • Linkit tärkeisiin resursseihin, kuten työehtosopimuksiin ja Työelämäoppaaseen.

Tekniset ongelmat

• Mahdollisista sovelluksessa ilmenevistä vikatilanteista voit ilmoittaa täällä.
  • Jos olet unohtanut tunnuksesi, ohjeita saat täältä.

UKK

Miten kirjaudun sovellukseen?

Sovellukseen kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Eli samoilla tunnuksilla, joita käytät kirjautuessasi Tehyn asiointipalveluun ja nettisivuille. Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

Olen ladannut Tehyn mobiilisovelluksen jo aiemmin. Tarvitseeko minun tehdä nyt mitään, kun jäsenkortti siirtyy mobiiliin?

Ei tarvitse. Jos sinulla on jo Tehyn mobiilisovellus, uusi jäsenkortti on jo käytössäsi.

Pystynkö käyttämään mobiilikorttia ilman verkkoyhteyttä?

Tehy-sovellus vaatii verkkoyhteyden toimiakseen, joten mobiilikorttiakaan ei voi käyttää ilman verkkoyhteyttä.

Pitääkö mobiilikorttiin kirjautua joka kerta?

Ei tarvitse. Kun kirjaudut yhden kerran, voit jättää sovelluksen auki ja kun seuraavan kerran avaat sen, sinun ei tarvitse kirjautua uudelleen. Muistathan suojata puhelimesi kuitenkin PIN-koodilla tai muilla tunnistautumistavoilla.

Minulla on muovinen jäsenkortti. Mitä teen sen kanssa nyt, kun jäsenkortti siirtyy mobiiliin? Ja käykö kortti enää?

Muoviset jäsenkortit eivät ole voimassa 1.1.2021 alkaen. Sen avulla ei voi enää lunastaa etuja tai todistaa jäsenyyttä. Muovinen kortti kannattaa hävittää. Tietoturvan vuoksi kortti tulee leikata kahtia ja magneettiraidan vuoksi laittaa kortti sen jälkeen sekajätteeseen.

Miksi vaihdatte muovikortin mobiiliin?

Mobiilissa toimiva jäsenkortti on ekologinen ja kustannuksiltaan järkevämpi vaihtoehto kuin muovikortti. Lisäksi kännykässä oleva mobiilijäsenkortti kulkee helpommin mukana ja voit myös vähentää rahapussissasi kannettavien korttien määrää.

Miten saan polttoaine-edun jatkossa käyttööni?

Toistaiseksi polttoaine-etua ei Tehyn jäseneduissa enää ole. Poistuneen polttoaine-edun suuruisen alennuksen tehyläiset saavat rekisteröitymällä ST1:n etu-asiakkaaksi. Joko:

Minulla ei ole älypuhelinta, miten saan Tehyn edut käyttööni ilman mobiilisovellusta?

Voit tulostaa itsellesi paperille jäsenyystodistuksen. Sen avulla voi osoittaa Tehyn jäsenyyden etua käytettäessä.

Todistuksen löydät:

• asiointipalvelusta
  • verkkosivulta, kun kirjaudut sisään etusivulla. Kirjautumisen jälkeen etusivulla näet palvelulaatikossa “Jäsenpalvelu ja omat tiedot” ja valikon alla on “Todistus jäsenyydestä”.

Miksei sovellus toimi Huawein puhelimessani?

Googlen ja Huawein erimielisyyksien vuoksi Googlen Play-kauppaa ei uudemmista Huawein malleista löydy. Huawein omasta AppGallerysta Tehy-sovellusta ei saa. Lue myös Huawein info.