Tule mukaan varhaiskasvatuksen opintopäivään

Miten tunne- ja kohtaamistaidot voivat toimia voimavarana työssä? Mitä pedagogisia merkityksiä ulkoilulla onkaan? Toteutuuko lapsen etu varhaiskasvatuksessa? Tule kuulemaan näistä ja muista ajankohtaisista aiheista varhaiskasvatuksen opintopäivään 23.9.2022.

Varhaiskasvatuksen opintopäivä on tarkoitettu kaikille varhaiskasvatuksen parissa työskenteleville tehyläisille sekä kunnissa että yksityissektorilla. Tule mukaan oppimaan ja innostumaan! Opintopäivä pidetään Helsingissä Sokos Hotel Presidentissä.

Koulutuspäivässä saadaan ekspressiivisen taideterapian ohjaaja, tohtorikoulutettava ja hoitotyön opettaja Mari Seppäseltä voimia lastenhoitajan työhön tunne- ja kohtaamistaitojen kautta. Varhaiskasvatuksen asiantuntija Leena Lahtinen taas perehdyttää meitä ulkoilun pedagogisen merkityksen äärelle. Lisäksi kuulemme lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarisen puheenvuoron varhaiskasvatuksesta lapsen oikeutena.

Kuulemme päivän aikana muitakin ajankohtaisia ja ammatillisesti hyödyllisiä puheenvuoroja. Pääset tapaamaan tilaisuudessa Tehyn ja Suomen Lastenhoitoalan Liiton SLaLin asiantuntijoita ja kysymään mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Päivä on täynnä hyödyllistä ammatillista asiaa, joten kannattaa pyytää työnantajalta koulutus palkalliseksi täydennyskoulutuspäiväksi.

Ilmoittautuminen

Paikkoja on rajallisesti, joten ilmoittauduthan pian mukaan. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 31.8., mutta paikat saattavat täyttyä jo sitä ennen.

Ilmoittaudu Tehyn koulutuskalenterissa. Samalta sivulta löydät koulutuksen ohjelman ja muut käytännön tiedot.