Tehy mukana I love me -tapahtumassa lokakuussa

Suosittu I love me -tapahtuma järjestetään 20.-22.10. Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtumassa esittäytyvät kauneuden, muodin ja hyvinvoinnin kiinnostavimmat brändit ja tuoreimmat trendit. Tehyllä on oma osasto tapahtumassa.

Poikkea I love me -tapahtumassa osastollamme 6m40. Voit osallistua korupajaan: tehyläiset saavat tehdä itselleen uniikit korvakorut Tehyn väreissä. Korupajan tarjoamme yhteistyössä Claysis design -koruvalmistajan kanssa. Korvakoruja voi tehdä perjantaina 20.10. klo 14-18 ja lauantaina ja sunnuntaina 21.-22.10. klo 11-15.

Lisäksi Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen on osastollamme lauantaina 21.10. klo 11-15, tule tapaamaan häntä tuolloin!

Jos et vielä ole Tehyn jäsen, voit liittyä osastollamme.

I love me -tapahtuman kävijöihin kuuluu paljon sosiaali-, terveys- ja varhaiskasvatuksen alalla työskenteleviä ja alalle opiskelevia. Tapahtuma on hyvä tilaisuus tavata tehyläisiä eri aloilta.

Osallistu arvontaan - voita pääsyliput!

Arvomme messuille viisi lippupakettia (5x2 kpl) yhteystietonsa jättäneiden tehyläisten kesken. Osallistu tästä arvontaan 16.10. mennessä, niin voit saada messuliput itsellesi ja kaverillesi!

Lisätietoa tapahtumasta ja pääsylipuista. Nähdään Messukeskuksessa!

Tehyn jäseneduista paljon iloa

Tehyn jäsenet saavat lukuisia etuja ja alennuksia työhön ja vapaa-aikaan. Työssä tarvittavat vakuutukset, koulutukset, lomailuedut, muut vaihtuvat edut vapaa-aikaan, Tehy-lehti ja paljon muuta - nämä kaikki kuuluvat jäsenyyteen!

Katso kaikki jäsenedut