Syksyn viimeinen työhyvinvointiwebinaari – palaudu ja vahvistu

Tehy tarjoaa syksyn aikana työhyvinvointi-webinaarisarjan kaikille tehyläisille. Webinaarisarjan viimeisessä osassa 19.10. paneudumme palautumiseen ja vahvistumiseen.

Webinaari on verkon kautta seurattava luento, johon voi osallistua vaikka kotoa käsin. Pääset myös esittämään kysymyksiä kouluttajalle.

Aiheeseen johdattaa Kaisa Jaakkola, joka on ollut monessa mukana. Kaisa Jaakkola on bestseller-tietokirjailija, hyvinvointialan yrittäjä, joogaopettaja ja mindfulness-ohjaaja, työhyvinvoinnin luennoitsija ja äiti. Alkuperäiseltä koulutukseltaan Kaisa on tietojohtamisen DI.

Puolet työikäisistä suomalaisista kokee väsymystä, joka tekee arjessa jaksamisesta hankalaa. Moni on huomaamattaan stressaantunut ja ahdistunut ylikuormituksen seurauksena. Riittävä unikaan ei virkistä, ellei unen aikana tapahdu tarpeeksi palautumista.

– Webinaarissa opit, miten voit vahvistaa omia palautumisen taitojasi, Kaisa Jaakkola lupaa ja toivottaa tehyläiset lämpimästi tervetulleiksi mukaan webinaariin.

Ilmoittautumiset Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostilla. Linkki lähetetään osallistujan jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen.

Työhyvinvointi -webinaarisarjassa on mukana on viisi webinaaria ja alan huippuasiantuntijoita kouluttajina. Työhyvinvointi-teemaa lähestytään eri näkökulmista. Saamme paljon mielenkiintoista tietoa, mutta myös käytännön vinkkejä ja harjoituksia hyvinvoinnin ja palautumisen tueksi. Jokaisessa webinaarissa on oma aiheensa, joten kannattaa tutustua näistä jokaiseen.

Lähetykset tallennetaan. Webinaarien tallenteet julkaistaan sivulla www.tehy.fi/webinaarisarja. Löydät sivulta koko syksyn työhyvinvointi-webinaarisarjan tallenteet.

Muista myös tulevat Kuukauden webinaarit:

• 20.10. klo 16.00-18.00 Oman talouden hallinta työn muutoksessa
  • 23.11. klo 16.00-18.30 Epävarmuuden sietäminen