Työhyvinvointi-webinaarisarjasta voimia syksyyn

Kevät oli yllätyksellinen, raskas ja kuormittava ja sen jälkiä paikataan vielä pitkään. Tehy haluaa tukea jäsentensä jaksamista ja tarjoaa syksyllä työhyvinvointi-webinaarisarjan.

Mukana on viisi webinaaria ja kouluttajina alan huippuasiantuntijoita. Työhyvinvointi-teemaa lähestytään eri näkökulmista. Webinaarisarja antaa tietoa ja käytännön vinkkejä ja harjoituksia hyvinvoinnin ja palautumisen tueksi. Jokaisessa webinaarissa on oma aiheensa, joihin kaikkiin kannattaa tutustua.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus. Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostilla.

Työhyvinvointi-webinaarisarjan sisältö

Lähetykset tallennetaan ja tallenteet julkaistaan tällä sivulla. Tallennetta varten tarvitset salasanan. Saat sen tältä sivulta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi.

2.9. klo 17.00–18.00 Aivojen hyvinvointi

• neuropsykologi, kouluttaja, valmentaja ja työnohjaaja Nina Uusitalo. Tallenne ei ole enää katsottavissa.

16.9. klo 17.00–18.30 Työuupumuksesta työn imuun

• tutkimusprofessori Jari Hakanen. Tallenne ei ole enää katsottavissa.

29.9. klo 17.00–18.30 Harjoituksia hyvinvoinnin ja palautumisen tueksi

13.10. klo 17.00–19.00 Iloa työyhteisöön

19.10. klo 17.00–18.30 Palaudu ja vahvistu

Webinaari on verkon kautta seurattava luento, johon voi osallistua vaikka kotoa käsin. Pääset myös esittämään kysymyksiä kouluttajille.

Muista myös Kuukauden webinaarit

31.8. klo 16-17 Anne Lindgren: Ilmastonmuutos ja tehyläinen työ