Työhyvinvointi-webinaarisarjasta voimia syksyyn

Kevät oli yllätyksellinen, raskas ja kuormittava ja sen jälkiä paikataan vielä pitkään. Tehy haluaa tukea jäsentensä jaksamista ja tarjoaa syksyllä työhyvinvointi-webinaarisarjan.

Mukana on viisi webinaaria ja kouluttajina alan huippuasiantuntijoita. Työhyvinvointi-teemaa lähestytään eri näkökulmista. Webinaarisarja antaa tietoa ja käytännön vinkkejä ja harjoituksia hyvinvoinnin ja palautumisen tueksi. Jokaisessa webinaarissa on oma aiheensa, joihin kaikkiin kannattaa tutustua.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus. Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostilla.

Työhyvinvointi-webinaarisarjan sisältö

Lähetykset tallennetaan ja tallenteet julkaistaan tällä sivulla. Tallennetta varten tarvitset salasanan. Saat sen tältä sivulta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi.

2.9. klo 17.00–18.00 Aivojen hyvinvointi

16.9. klo 17.00–18.30 Työuupumuksesta työn imuun

29.9. klo 17.00–18.30 Harjoituksia hyvinvoinnin ja palautumisen tueksi

• Mindfulness coach Aleksi Litovaara

13.10. klo 17.00–19.00 Iloa työyhteisöön

• vuorovaikutusmuotoilija Simo Routarinne

19.10. klo 17.00–18.30 Palaudu ja vahvistu

• tietokirjailija, hyvinvointivalmentaja Kaisa Jaakkola

Webinaari on verkon kautta seurattava luento, johon voi osallistua vaikka kotoa käsin. Pääset myös esittämään kysymyksiä kouluttijalle.

Muista myös Kuukauden webinaarit

31.8. klo 16-17 Anne Lindgren: Ilmastonmuutos ja tehyläinen työ

21.9. klo 16-17 Sikke Leinikki: Vihapuhe ja häiritsevä palaute

Tämä osio tarkoitettu vain jäsenille.
Kirjaudu jäsentunnuksilla.