Syksyllä tiedossa useita verkkokursseja – ilmoittaudu mukaan!

Järjestämme syksyllä runsaasti maksuttomia verkkokursseja tehyläisille. Kursseja voi suorittaa oman aikataulun mukaisesti verkossa. Paikkoja on rajallisesti, joten kannattaa ilmoittautua nopeasti. Lue alta nostoja tulevista kursseista:

Palkkaus -verkkokurssi

Askarruttaako sinua mistä palkka muodostuu? Osaatko lukea palkkalaskelmaasi? Tule mukaan kuntasektorilla työskenteleville jäsenillemme suunnatulle kurssillemme. Kurssin syksyn toteutus pidetään 31.10.–4.12.

Työaika -verkkokurssit

Tuntuuko sinustakin välillä hankalalle ymmärtää eri työaikamuotojen vaikutukset tai se, miten arkipyhät vaikuttavat työaikaasi? Jos vastasit kyllä, suositut Työaika-verkkokurssimme ovat juuri sinua varten! Tarjoamme omat työaikaa koskevat verkkokurssit kuntasektorin työntekijöille sekä esihenkilöille. Työntekijöiden toteutukset ovat syksyllä 3.10.–6.11. ja 7.11.–11.12. ja esihenkilöiden 3.10.–6.11.

Tehyn henkilöstöedustajaksi -verkkokurssi

Kiinnostaako sinua tutustua Tehyn toimintaan tarkemmin ja saada tietoa esimerkiksi erilaisista luottamustehtävistä? Kurssi tarjoaa tietoa Tehyn toiminnasta ja henkilöstöedustajien tärkeästä roolista osana Tehyä. Kurssista tarjotaan syksyllä kaksi toteutusta; 19.9.–16.10. ja 24.10.–20.11.

Verkkokursseja yksityissektorin esihenkilöille

Tarjoamme omia verkkokursseja myös esihenkilötyössä oleville. Yksityisen sosiaali- ja terveyspalvelualan esihenkilöille on tarjolla omat verkkokurssit TES-asioista ja kurssien syksyn toteutukset ovat 7.11.–11.12.

Vuorotyöntekijän ensiapulaukku -verkkokurssi

Oletko huomannut, että epäsäännölliset työajat vaikuttavat kehoon ja mielialaan? Tiedätkö, mitkä keinot auttavat juuri sinua parhaiten? Verkkokurssi tarjoaa sinulle tiivistetysti parhaat keinot vuorotyössä jaksamiseen! Vuorotyöntekijän ensiapulaukku – verkkokurssista on tarjolla 2 eri toteutusta syksyllä: 5.9.-2.10 ja 10.10.–6.11.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan: www.tehy.fi/koulutus