Oletko saanut työpaikan luottamusmieheltä apua? Osallistu kampanjaamme ja jaa kokemuksesi!

Syksyllä 2022 on luottamusmiesvaalien aika: sekä kunta- että yksityissektorin tehyläiset työntekijät valitsevat luottamusmiehet edustamaan itseään työpaikan asioissa. Luottamusmiesvaalit ovat todella tärkeät, sillä luottamusmies on tehyläisten tärkein tuki ja turva työpaikalla - palvelu, jota ei saa mistään muualta. Osallistu kampanjaan kertomalla oma tarinasi.

Haluamme luottamusmiesvaaleihin liittyvään viestintäämme ja markkinointiimme mukaan jäseniämme. Tule mukaan ja kerro kampanjaan kuvattavalla videolla, millaista apua olet saanut työpaikkasi luottamusmieheltä. Tarinasi luottamusmiehestä voi olla millainen vaan: se voi olla kokemus saamastasi tuesta arkisissa työpaikan asioissa, tai esimerkiksi merkittävä epäkohta, jonka muuttamisessa luottamusmies oli suurena apuna.

Videoille ja valokuviin haemme sinua juuri sellaisena kuin olet. Et tarvitse aiempaa kokemusta esimerkiksi esiintymisestä. Voimme valita kuvauksiin muutaman henkilön.

Osallistumalla olet mukana innostamassa työpaikkoja luottamusmiehen valintaan, ja autat tuomaan esiin yhteistä muutosvoimaamme ja tehyläisyyttä. Vietät mukavan kuvauspäivän ja olet ainutlaatuista kokemusta rikkaampi! Maksamme kuvattaville palkkion (150 €/puoli päivää tai 300 €/koko päivä) ja matkakustannukset edullisimman kulkuneuvon mukaan. Kuvaukset toteutetaan Lahdessa 21.22.4.

Voit myös kertoa kokemuksesi lomakkeella, vaikka et pääsisi osallistumaan kuvauksiin. Käytämme tarinoita anonyymisti Tehyn viestinnässä ja markkinoinnissa.

Kiinnostuitko? Hienoa! Täytä lomake viimeistään sunnuntaina 3.4.