Olemme muutosvoima – auta työkaveria liittymään Tehyyn

Neuvottelemme kevään aikana palkoista ja työehdoista. Suosittelemalla jäsenyyttä, vahvistat muutosvoimaamme ja samalla kollegasi saa turvaa työelämään.

Palkitsemme suosittelusta keväällä erityisen hyvin, joten nyt kannattaa auttaa työkaverikin Tehyn jäseneksi.

Saat 325 euron arvoisen palkinnon, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä ajalla 15.2.–15.6.2022. Työkaverisi tai ystäväsi puolestaan saa kaikki jäsenetumme ja turvan työelämään. Suosittelu on helppoa Tehy-sovelluksessa, joka sinun kannattaakin ladata puhelimeesi.

Näin ansaitset pisteitä kampanja-aikana

Kampanja-aikana sinulle kertyy normaalin palkitsemisjärjestelmän mukaisesti pisteitä. Saat yhdestä uudesta työssäkäyvästä jäsenestä 25 pistettä ja yhdestä uudesta opiskelijajäsenestä 10 pistettä.

Tämän lisäksi kampanja-aikana voit ansaita 200 bonuspistettä, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä. Kaiken kaikkiaan viidestä uudesta jäsenestä tienaat 325 pistettä! Yksi piste on euron arvoinen. Näillä pisteillä saat palkintokaupasta esimerkiksi Rela-hierontalahjakortin, Easyfit-kuntosalikortin tai laadukkaita tuotteita mm. Balmuirilta ja Iittalalta.

Helposti vauhtiin vinkeillämme

Jos et tiedä, miten kertoa Tehystä, kokosimme sivuillemme vinkit, joilla onnistut.

Usein riittää, että otat asian vain puheeksi ja kerrot esimerkiksi, miten itse olet hyötynyt jäsenyydestä. Myös työehtosopimusneuvotteluista kannattaa mainita ja kertoa, miten yhdessä voimme saada aikaan muutoksen.

Vinkit suositteluun ja lisätiedot suosittelukampanjasta saat täältä