Kuka on vuoden kuntoutuksen ammattilainen? Ehdota meille!

Tehy valitsee ja palkitsee ensimmäistä kertaa vuoden kuntoutuksen ammattilaisen. Ehdota meille tehyläistä, joka on edistänyt kuntoutusalaa, on ammattitaitoinen tai erityisen hyvä työkaveri.

Haemme tehyläistä kuntoutusalalla työskentelevää ammattihenkilöä, joka on ansiokkaasti työskennellyt oman ammattialansa eteen. Henkilö voi työskennellä esimerkiksi fysio- tai toimintaterapeuttina, kuntoutusohjaajana, jalkaterapeuttina tai apuvälineteknikkona.

Palkittavan henkilön tulee olla Tehyn varsinainen jäsen, joka työpaikallaan tai muuten on

• kehittäjä – kehittänyt hyviä käytäntöjä tai toimintatapoja tai
  • ammattitaitoinen – saanut hyviä tuloksia asiakkaille tai
  • reilu työkaveri, tsemppari, innostaja – huomioi muut, pitää yllä hyvää työhenkeä, saa muut mukaan kehittämiseen tai
  • puolestapuhuja, vaikuttaja – edistää omaa ammattialaa ja kuntoutusta omassa organisaatiossaan, alueellisesti tai valtakunnallisesti.

Ehdota meille, kuka ansaitsee palkinnon

Voit ilmoittaa työkaverisi tai muun kollegasi vuoden kuntoutuksen ammattilaiseksi täyttämällä lomakkeen. Miksi juuri hänet tulisi valita ensimmäiseksi vuoden kuntoutuksen ammattilaiseksi? Kerrothan ehdotuksellesi perusteluita. Arvostamme, jos suosittelijoita on useampia esimerkiksi samasta työyhteisöstä. Anna ehdotuksesi 25.5.2023 mennessä.

Valinta

Tehyn asiantuntijat valitsevat ehdokkaista parhaiten valintakriteerit täyttävän tehyläisen. Valittu henkilö julkistetaan ja esitellään 30.5.2023 järjestettävässä Tehyn kuntoutusalan verkoston webinaarissa. Tällöin vietetään valtakunnallista Kuntoutuksen teemaviikkoa, joka järjestetään toista kertaa 29.5.–2.6.2023. Teemaviikon taustalla on Kuntoutusalan verkosto (KUVE), jota hallinnoi SOSTE ja Kuntoutussäätiö.

Kysymyksiä?

Lisätietoja antaa Tehyn kuntoutusalan asiantuntija Outi Töytäri, [email protected]

Kuntoutusviikon logo