Instagram live: Ammattiosastotoiminta Tehyssä – se on kivaa ja palkitsevaa!

Ammattiosastolla on tärkeä rooli tehyläisten arjessa. Se vaikuttaa paikallisesti työoloihin ja tarjoaa paikallisia etuja sekä virkistystoimintaa. Jos haluat tietää tarkemmin mitä ammattiosastotoiminta on ja miten pääsee mukaan, tule seuraamaan suoraa lähetystä Instagramiin tiistaina 15.11. klo 18 alkaen.

Tehyn live-lähetyksessä nykyiset ammattiosastoaktiivit kertovat kokemuksistaan ja jakavat omat vinkkinsä toimintaan mukaan lähtemistä harkitseville.

Marras-joulukuussa ammattiosastot valitsevat syyskokouksissaan uudet hallitukset seuraavalle kolmevuotiskaudelle 2023–2025. Nyt on siis otollinen hetki lähteä mukaan toimintaan, pääset vaikuttamaan työpaikan asioihin konkreettisesti. Ammattiosastotoimijoille on tarjolla paljon apua ja tukea, yksin ei jää kukaan. Tästäkin kerrotaan tarkemmin lähetyksessämme.

Ammattiosastotoiminta on kivaa yhdessä tekemistä, se palkitsee!

Lähetys 15.11. klo 18-19 kanavalla @Tehy_ry

Keskustelun osallistujat

• Pauliina Mikkonen, sairaanhoitaja, Tehyn Pirkanmaan yksityisen sosiaalipalvelualan ammattiosaston puheenjohtaja
  • Tatu Tiala, sairaanhoitaja, tsv, Tehyn Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin ammattiosaston 2. varapuheenjohtaja