Jäsenedut

Tehyn jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin etuihin yhteistyökumppaneidemme kautta. Saat paljon työhösi ja vapaa-aikaasi liittyviä etuja.

Tunnuksia ja etukoodeja jäsenetuihin näet tämän sivun alalaidassa, kun olet kirjautunut verkkopalveluumme.

Vakuutukset

Jäsenyyteen sisältyvät vakuutukset

Tehyn vakuutusturva on yksi merkittävimmistä jäseneduista, jonka saat automaattisesti jäsenyytesi ollessa ajan tasalla. Tehyn vakuutusturva on räätälöity suoraan työelämän ongelmatilanteisiin. Vakuutusturvasi määrittelee se, toimitko työntekijänä, opiskelijana vai yrittäjänä.

Esimerkkejä vakuutuksista

• Vastuuvakuutus kattaa työssä tapahtuvia henkilö- ja esinevahinkoja.
  • Oikeusturvavakuutus turvaa työsuhteen riita- ja rikosasioissa.
  • Potilasvakuutus on potilasvahinkojen varalle. Se on itsenäiselle yrittäjälle pakollinen.
  • Työllistävän yrittäjän vakuutusturva kattaa toiminnan vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen.
  • Vapaa-ajan tapaturmavakuutus on erikoisetu opiskelijajäsenille.

Jäsenkohtaiset vakuutukset

Työntekijä

Ammatinharjoittaja

Yrittäjä + (1-3 työntekijää)

Yrittäjä (4 tai useampi työntekijä)

Opiskelija

Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Potilasvakuutus

X*

X*

Yrittäjäjäsenten vakuutusturva

Järjestövakuutus

X**

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Oikeus OP:n keskittäjäetuihin

Oikeus OP:n jäsenalennuksiin

X

* voimassa itsenäisenä yrittäjän harjoittamassa terveyden- tai sairaanhoitotyössä (sivutoiminen yrittäjä)
** voimassa Tehyn tapahtumiin ja tilaisuuksiin osallistuttaessa.

Vakuutusten korvaussummat ja ehdot löytyvät OP:n ylläpitämiltä sivuilta. Linkki löytyy omista jäsentiedoista.

Lomaedut

Tehyn omat lomaedut

Tehy on hankkinut jäsentensä käyttöön eri puolelta Suomea Holiday Clubin lomaviikkoja, joita voi myös vaihtaa vietettäväksi ulkomaan kohteessa (RCI).

Lomaviikot arvotaan kaksi kertaa vuodessa. Ammattiosastojen jäsenillä ja opiskelijajäsenillä on mahdollisuus osallistua lomaviikkojen arvontaan. Arvonnasta vastaa Holiday Club. Lomaviikot haetaan ja varataan netissä.

Kirjauduttuasi Holiday Clubin tunnukset näkyvät tämän sivun alalaidassa.

Lue lisää kohteista

Muut lomaedut

Tehyläisenä saat etuja myös esimerkiksi risteilyistä ja kylpylälomista.

Katso lisää

Jäsenedut.fi

Tehy on jäsenedut.fi yhteistyökumppani, joka mahdollistaa tehyläisille hyvin laajan etuvalikoiman käytön. Jäsenetuja on tarjolla elintarvikkeista elektroniikkaan, energiasta turvallisuustuotteisiin, elämyspalveluista apteekkipalveluihin.

Palvelun kautta pääset selaamaan oman asuinalueesi etujen lisäksi verkkokauppojen etuja.

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä jasenedut.fi sivuilla. Toistaiseksi jäsenedut.fi edellyttää erillisen jäsenkortin tulostamista, jos asioit liikkeessä. Verkko-ostoksilla tulostetta ei tarvita.

www.jasenedut.fi

Muut edut

Tehyläisenä olet oikeutettu lisäksi myös joihinkin etuihin koskien esimerkiksi silmälaseja, lehtitilauksia ja polttoainetta.

Tehyn opintorahasto

Opintorahaston tarkoituksena on apurahoja jakamalla tukea jäsenten ammattiyhdistystoimintaa, ammatillista kehitystä sekä ammatillisuuden ja työyhteisön tutkimus- ja kehitystoimintaa sekä kohottaa tehyläisten ammattien arvostusta. Apurahoja voivat hakea yksittäisten jäsenten lisäksi erilaiset ryhmät. Alkavasta hausta ilmoitetaan aina erikseen Tehyn tiedotuskanavien kautta..

Opintorahastosta myönnetään apurahoja

• ammatillisiin ja ammattiyhdistysopintoihin, esimerkiksi rahaston tarkoituksen mukaisia opintopäiviä ja -matkoja, konferensseja ja kursseja varten.
  • ammatillisuuden ja työyhteisön tutkimus- ja kehittämistoimintaan, julkaisu- ja kansainväliseen toimintaan.