Kuntoutusalan verkosto

Fysioterapeuttina kuulut automaattisesti Tehyn kuntoutusalan verkostoon. Verkosto kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysalan kuntoutuksen koulutetut tehyläiset ammattihenkilöt mm. fysioterapeutit, kuntoutuksen ohjaajat, kuntohoitajat ja toimintaterapeutit. Myös opiskelijajäsenet voivat kuulua verkostoon. Se järjestää alan ammattilaisille ja opiskelijoille maksuttomia koulutuksia ja jäseniltoja ympäri Suomen. Verkostolla ei ole erillistä jäsenmaksua.

Kuntoutusalan opintopäivät 2019

Kuntoutusalan opintopäivät pidetään syksyllä Helsingissä. Seuraa ilmoittelua ja tule mukaan!

Tehyn Kuntoutusalan Facebook-ryhmässä saat tiedon tulevista koulutuksista ja voit keskustella alasi asioista.

Kiinnostaako suoravastaanotto? Tilaa julkaisu!

Tehy selvitti kesällä 2017 fysioterapeuttien suoravastaanottojen tilannetta julkisella sektorilla. Tuloksista on ilmestynyt julkaisu, joka kannattaa tilata, jos olet käynnistämässä suoravastaanottoa tai järjestät suoravastaanottotoimintaa. Se on työsuhteessasi erinomainen apu.

Julkaisun luettuasi tiedät, mistä asioista on sovittava työnantajan kanssa, jos käynnistät suoravastaanottotoimintaa. Tällaisia ovat vaikkapa tehtäväsiirrot lääkäriltä fysioterapeutille, tehtävänkuvan laajentaminen tai lisäkoulutus. Työpaikalla apunasi on tehyläinen luottamusmies, joka neuvottelee puolestasi mm. työ- ja palkkaehdoista. Saat lisäksi tukea palkkaneuvotteluihin, tietoa suoravastaanoton hyödyistä, muiden toimintatavoista ja tehyläisten kokemuksista.

Tilaa julkaisu  |  Sähköinen pdf -versio

Tehy huolehtii sinusta

Tehyyn kuuluu sosiaali- ja terveysalan kuntoutuksen koulutettuja ammattihenkilöitä mm. fysioterapeutteja, kuntoutuksen ohjaajia, kuntohoitajia ja toimintaterapeutteja. Tehyn jäsenyys on osoitus siitä, että arvostat omaa ammattiasi, haluat viedä eteenpäin alasi työehtoja ja edunvalvontaa sekä kehittää omaa ammattitaitoasi. Hienoa!

Omalla jäsenyydelläsi vaikutat siihen, kuinka kovaa me puhumme, kun neuvotellaan niin kuntoutusalan kuin muidenkin sosiaali- ja terveysalan työehdoista ja palkoista. Ja 160 000 jäsentä puhuu kovalla äänellä - sinunkin puolestasi!

Me huolehdimme sinusta ja alasi edunvalvonnasta, jotta sinä voit keskittyä arkeesi. Jos työsuhteessasi tulee ongelmia, et joudu selviämään niistä yksin - apua saat liitosta. Ei ole sattumaa, että Tehy on Suomen kolmanneksi arvostetuin ammattiliitto!

Tilaa julkaisu suoravastaanottotoiminnasta

HUOM! Sähköisen PDF-version julkaisusta saat klikkaamalla tästä.