Tehyn akateemiset -jaoston toiminnan tarkoituksena on koota yhteen akateemisen tutkinnon, ylemmän korkeakoulututkinnon tai ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneet sekä näitä tutkintoja suorittavat Tehyn ammattiosastojen jäsenet.

Jaostoomme kuulut tehyläisenä automaattisesti, jos olet ilmoittanut jäsenrekisteriimme ylemmän korkeakoulututkintosi (tai että opiskelet ylempää korkeatutkintoa) ja sinulla on jäsenrekisterissämme toimiva sähköpostiosoite.

Jaostoon kuuluminen on täysin maksutonta ja muutoin jäsenyytesi Tehyssä säilyy ennallaan.

Lähetetämme muutaman kerran vuodessa sähköisen kirjeen, joka sisältää tietoa jaoston ja Tehyn toiminnasta sekä sosiaali- ja terveydenhuollon ajankohtaisista asioista.

Akateemisten jäsenenä voit osallistua jäseniltoihin ja loka–marraskuussa vuosikokoukseemme. Siellä valitaan kaksivuotiskaudeksi hallitus ja vahvistetaan toimintakertomus ja -suunnitelma. Hallitukseen kuuluvat puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja viisi varsinaista hallituksen jäsentä sekä kolme varajäsentä.

Lisätietoja jaostosta voit kysyä sähköpostitse: [email protected]

Liity Facebook-ryhmäämme (Tehyn akateemiset, esimiehet ja johtajat)

Tehyn akateemiset -jaoston hallitus 2021–2023

Akateemiset jaoston puheenjohtajana toimii vuosina 2021–2023 Tuija Vilkko

Varsinaiset jäsenet: Helinä Heino (varapuheenjohtaja), Pia Tauriainen, Riitta Tenkanen-Salmela, Riitta Karjalainen, Outi Piirainen, Päivi Liikka

Varajäsenet: Mervi Toivanen, Anne Nuuttila, Marianna Korolkoff, Nina Tuuras, Minna Tanskanen, Tuulikki Grönberg.

Tehyn akateemiset -jaoston hallitus el kahdeksan naista kuvassa.

Jos et ole vielä kuulu Akateemiset jaostoon, niin toimi näin:

Päivitä jäsenrekisteriimme se, että sinulla on ylempi korkeakoulututkinto (tai opiskelet sellaista). Päivitys tehdään kirjallisesti jäsenrekisterille osoitteen secure.tehy.fi kautta > kirjoita viestiin seuraavat asiat:

• henkilötunnus tai Tehyn jäsennumero
  • ylempi korkeakoulututkintosi ja tutkinnon suorittamisvuosi (tai mitä tutkintoa suoritat)
  • sähköpostiosoitteesi.