Terveydenhoitajajaosto kokoaa yhteen tehyläiset terveydenhoitajat ja terveydenhoitajaksi opiskelevat. Liity jaostoon, se on maksutonta tehyläisille!

Mukaan aktiiviseen toimintaan pääset, kunhan jäsentietosi (koulutustiedot, ammattinimike ja sähköpostiosoite) ovat ajan tasalla jäsenrekisterissämme. Lisäksi sinun tulee valita jaoston jäsenyys sähköisessä asiointipalvelussa

Miksi kannattaa kuulua terveydenhoitajajaostoon?

• järjestämme opintopäivät: ne järjestetään vuosittain loka-marraskuussa.
  • voit osallistua maksuttomiin tapahtumiin ja koulutuksiin: tapaat kollegoja ja kuulet ajankohtaisia asioita
  • pääset vaikuttamaan: otamme kantaa ja vaikutamme terveydenhoitajien työoloihin ja koulutukseen liittyviin asioihin
  • verkostoidut kollegoiden kanssa
  • saat sähköisen uutiskirjeen parin kuukauden välein
  • Tehyn terveydenhoitajajaostolla on myös oma Facebook-ryhmä, jonka jäsenenä saat ensimmäisenä tiedon jäsenilloista ja muista terveydenhoitajia puhuttavista asioista. Seuraa myös jaoston Instagram-tiliä!

Lähde mukaan vaikuttamaan!

Jaoston toimintaa ideoi ja suunnittelee tehyläisistä terveydenhoitajista koostuva jaoston hallitus. Hallitus toimii aina kolme vuotta kerrallaan ja uusi hallitus valitaan vuosikokouksessa.

Jaoston hallitus kokoontuu muutaman kerran vuodessa suunnittelemaan opintopäiviä, jäseniltoja sekä muita asioita. Kokouksen ajalta maksetaan ansionmenetyskorvaus sekä mahdolliset matkakulut kokoukseen. Kokouksiin on mahdollista osallistua myös Tehyn aluetoimistoista, joten aina ei vaadita matkustusta Tehyn keskustoimistolle.

Tehyn terveydenhoitajajaoston tavoitat sähköpostilla [email protected]. Voit lähettää meille esimerkiksi toiveita ja ideoita jäseniltojen aiheista.

Nähdään jäsenilloissa ja opintopäivillä!

Liity jaoston jäseneksi asiointipalvelussa

Kirjaudu asiointipalveluun ja valitse omissa tiedoissasi Terveydenhoitajajaoston jäsenyys. Jäsenyys on maksuton!

Nainen hymyilee