On tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla. Näin saat meiltä viestit ajankohtaisista asioista ja voimme palvella sinua parhaalla tavalla. Tältä sivulta saat ohjeet tietojen päivittämiseen asiointipalvelussa.

Tarkista jäsentietosi Tehyn asiointipalvelussa. Kirjaudu asiointipalveluun verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Voit myös kirjautua omalla jäsennumerollasi ja salasanalla. Jäsennumeron löydät mobiilijäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

Tarkista omat yhteystietosi ja päivitä tarvittaessa

  • "Päivitä tietojasi"-painikkeesta pääset tarkistamaan ja päivittämään yhteystietosi. Kun tiedot ovat oikein, paina "Tallenna"-painiketta.
  • Erityisen tärkeää on tarkistaa, että puhelinnumero on muodossa 0401234567 ilman erikoismerkkejä (+,/,-), välilyöntejä tai tunnusta +358.
  • Sähköposti (ensisijainen) -kohdassa on hyvä olla henkilökohtainen sähköpostiosoite. Sähköposti 2-kohtaan voi kirjata esim. työsähköpostiosoitteen.

Tarkista työpaikkatietosi ja päivitä tarvittaessa

Omat työnantaja- ja työpaikkatiedot on tärkeää olla oikein. Nämä tiedot pääset tarkistamaan seuraavasti:

  • Klikkaa Oikopolut-valikossa ”Ilmoita uudet työsuhdetietosi”.
  • Tarkista, että työnantaja- ja työpaikkatieto on oikein.
  • Keikkatyöt-välilehdellä tulee ilmoittaa kaikki keikkatyöpaikat.
  • Jos työpaikkalistauksessa on vanhoja, jo päättyneitä työsuhdetietoja, päätä ne painamalla ”Päätä työsuhde”-painiketta.

Tässä ohjeessa näytetään, miten yhteystiedot ja työpaikkatiedot päivitetään asiointipalvelussa.

Alla on myös ohjevideossa. Siinä näytetään, miten yhteystiedot ja työnantajatieto päivitetään. Mobiililaitteella video kannattaa katsoa vaakatasossa.