Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

Yhteisten asioiden ajamisessa joukkovoimalla on iso merkitys. Siksi haluamme rohkaista tehyläisiä jäsenhankintaan. Suosittelemalla Tehyn jäsenyyttä, vahvistat meidän kaikkien edunvalvontaa. Samalla ansaitset pisteitä palkintokauppaan.

Näin se käy!

• Kerro ystävälle tai työkaverille Tehystä.
  • Pyydä ystävää tai työkaveria liittymään Tehyyn netissä. Mainitse, että hän merkitsee sinun jäsennumerosi liittymislomakkeen suosittelija-kenttään. Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen suosittelija-kenttään.
  • Voit myös liittää uuden jäsenen kätevästi Tehyn mobiilisovelluksella.
  • Kun ystäväsi liittyy, saat palkitsemissivustolle käyttäjätunnuksen 3kk kuluttua. Se lähetetään sinulle siihen sähköpostiin, jonka olet Tehyn jäsenrekisteriin antanut.
  • Kun hankit uusia jäseniä, saat lisää pisteitä. Suosittelijan pisteet päivittyvät palkitsemissivustolle kuukausittain.

Terhi ja Henna-Kaisa ovat tehyläisiä timanttijäseniä. He kertovat Tehystä ja auttavat työkavereitakin liittymään Tehyyn. Poimi videolta vinkit ja ryhdy timanttijäseneksi.

Suosittele Tehyn jäsenyyttä

Pisteitä keräämällä palkintoja

Tehyn kannustinjärjestelmä palkitsee tehyläisiä aktiivisesta jäsenhankinnasta. Mitä enemmän jäseniä hankit, sitä parempia palkintoja saat.

• Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän.
  • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro. Työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. Opiskelijajäsenistä saa 10 pistettä.
  • Kerätyillä pisteillä voit lunastaa tuotepalkintoja Tehy awards -sivustolla.
  • Suosittelijan pisteet päivittyvät Tehy Awards -järjestelmään kuukausittain.
  • Jos jäsenhankkija ei hanki uusia jäseniä vuoteen, poistuu hänen mahdollinen pistesaldonsa. Vuosi lasketaan viimeisimmän hankitun jäsenen liittymispäivästä.
  • Tehy awards -sivustolta löydät testitunnukset, joiden avulla voit tutustua palkintotuotteisiin.
  • Tarkemmat ohjeet Awards-sivun säännöissä (edellyttää kirjautumista).

Ongelmatilanteet

Tehy awards -sivustolta löytyy ohjeita ja yhteystiedot, joista saa tarvittaessa apua. Jos et löydä sivuston ohjeista vastauksia, voit ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected]. ​