Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

Tehy on Suomen suurin koulutettujen sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten yhteinen ammattijärjestö. Se kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysalan koulutetut osaajat – kaikilla tehyläisillä on alan tutkinto. Yhteensä meitä on jo yli 160 000. Yhteisten asioiden ajamisessa joukkovoimalla on iso merkitys. On tärkeää, että koko koulutettu hoitohenkilöstö järjestäytyy samaan ammattiliittoon, siksi haluamme rohkaista tehyläisiä mukaan jäsenhankintaan.

Jäsenhankkijoiden kannustinjärjestelmä

Tehyn kannustijärjestelmän tarkoituksena on palkita tehyläisiä aktiivisesta ja onnistuneesta jäsenhankinnasta.

Pisteitä keräämällä palkintoja

• Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän. Opiskelijajäsenistä ei saa pisteitä.
  • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro, työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä.
  • Kerätyillä pisteillä voi lunastaa verkkokaupasta tuotepalkintoja.
  • Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija" -kohtaan. Varmistu siis, että liittyjä muistaa täyttää suosittelija -kohdan.
  • Mitä enemmän jäseniä hankkii, sitä parempia palkintoja luvassa. ​Jäsenhankinta kannattaa!

Tehy Awards

Jäsenhankkijoita palvelemaan on perustettu oma verkkopalvelu Tehy Awards. Palvelusta jäsenhankkija näkee pistetilanteensa ja voi saman tien tehdä kannustintuotetilauksensa. Näin se toimii:

• Uusi jäsen liittyy ja ilmoittaa sähköisellä liittymislomakkeella suosittelijan.
  • Kun uuden jäsenen jäsenmaksu on maksettu, suosittelijan tieto kirjautuu järjestelmään.
  • Suosittelijan pisteet päivittyvät Tehy Awards -järjestelmään kuukausittain.
  • Järjestelmä tunnistaa ja luo uudelle käyttäjälle käyttäjätilin sekä lähettää automaattisesti käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostilla.
  • Suosittelijan hankkiessa uusia jäseniä, hänelle kertyy näistä automaattisesti lisää pisteitä.
  • Järjestelmään ja palkintotuotteisiin voi tutustua palvelun etusivulta löytyvillä testitunnuksilla.

Tehy Awardsin osoite on: https://www.tehy.fi/awards

Sivustolta löytyy ohjeita ja yhteystiedot, joista saa tarvittaessa apua.

Ongelmatilanteissa voi ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseen palkitseminen@tehy.fi.