Jäsenedut

Tehyn jäsenet saavat lukuisia etuja ja alennuksia työhön ja vapaa-aikaan. Työssä tarvittavat vakuutukset, koulutukset, lomailuedut, muut vaihtuvat edut vapaa-aikaan, Tehy-lehti ja paljon muuta - nämä kaikki kuuluvat jäsenyyteen! Tehyläiset saavat myös neuvontaa työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä sekä tarvittaessa oikeusavun. Tehyn opiskelijajäsenet saavat samat edut kuin varsinaisetkin jäsenet!

Iloinen hoitaja

Tehyn jäseneksi

Jäsenyys tuo merkittäviä etuja! Luottamusmies ja Tehyn asiantuntijat auttavat sinua työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Tarvittaessa saat ilmaisen oikeusavun ja muut mahtavat jäsenedut, kuten työelämässä tarvittavat vakuutukset!

Nainen hotellihuoneessa

Majoitusedut

Lähde lomalle Holiday Clubin mökkeihin tai huoneistoihin jäsenhintaan. Tai hyödynnä hotellialennukset!

Mies

Liity Tehyyn

Olemme yhteisö, josta saat turvaa, mutta myös iloa ja energiaa. Jäsenyys on kannanotto alan arvostuksen puolesta: olet mukana tekemässä työelämästä parempaa sekä parantamassa työehtoja ja palkkoja!