CityShoppari

Tehyn jäsenet saavat jäsenetuna CityShopparin veloituksetta. CityShopparilla saat käyttöösi etuja ja alennuksia ympäri Suomen.

Lataamalla sovelluksen saat käyttöösi yli 330 yrityksen 1000 etua. Niitä voit hyödyntää jopa 2000 liikkeessä ympäri Suomen. Mukana on ravintoloita, kahviloita, vaatekauppoja, urheilupaikkoja, kulttuuria, kauneushoitoloita ja kampaamoita. Kaikki edut on nähtävissä CityShopparin verkkosivuilta. Sovelluksesta löytyvien etujen lisäksi saat käyttöösi kuukausittain uusia etuja sekä uutiskirjeitse lähetettäviä lisäetuja (uutiskirje on tilattava erikseen)

CityShopparin saat käyttöösi näin

• Lataa ensiksi CityShoppari-sovellus. Sovelluksen voi ladata Google Play ja App Store -sovelluskaupoista
  • Avaa sovellus ja syötä puhelinnumerosi sekä liiton salasana, jotta saat CityShopparin käyttöön! Liiton salasanana käytetään omaa jäsennumeroa, jonka eteen lisätään kirjaimet TH (esim. TH1234567) - Ohje aktivointiin

Huom! CityShopparin uusin sovellusversio edellyttää iOS-versiota 11.2 tai tätä uudempaa versiota tai Android-version 4.4 tai uudempi. Sovellus ei toimi iPhone 5 ja sitä vanhemmissa, koska Apple on lopettanut käyttöjärjestelmän tuen näihin kokonaan.

Ongelmatilanteet

CityShopparin asiakaspalvelu auttaa ongelmatilanteissa: puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9-16, normaali puhelun hinta) tai [email protected]