CityShoppari

Tehyn jäsenet saavat jäsenetuna CityShopparin veloituksetta. CityShopparilla saat käyttöösi etuja ja alennuksia ympäri Suomen.

Lataamalla CityShoppari-sovelluksen saat käyttöösi yli 330 yrityksen 1000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2000 tuhannessa liikkeessä ympäri Suomen. Mukana on ravintoloita, kahviloita, vaatekauppoja, urheilupaikkoja, kulttuuria, kauneushoitoloita ja kampaamoita. Kaikki edut on nähtävissä CityShopparin verkkosivuilta. Sovelluksesta löytyvien etujen lisäksi saat käyttöösi kuukausittain uusia etuja sekä uutiskirjeitse lähetettäviä lisäetuja (uutiskirje on tilattava erikseen)

CityShopparin saat käyttöösi näin

CityShopparia varten tarvitset henkilökohtaisen aktivointikoodin.

1. Kirjaudu ensin Tehyn asiointipalveluun.  Ohje kirjautumiseen löytyy täältä.

2. Asiointipalvelusta löydät henkilökohtaisen aktivointikoodisi. Koodin tarvitset sovelluksen aktivointiin puhelimessasi. Jokainen koodi on uniikki ja se voidaan käyttää vain kerran.

3. CityShoppari-sovellus on ladattavissa Google Play ja App Store -sovelluskaupoista.

4. Aktivoi koodisi ja ota CityShoppari käyttöön! Ohje aktivointiin

Huom! CityShopparin uusin sovellusversio edellyttää iOS-versiota 11.2 tai tätä uudempaa versiota tai Android-version 4.4 tai uudempi. Sovellus ei toimi iPhone 5 ja sitä vanhemmissa, koska Apple on lopettanut käyttöjärjestelmän tuen näihin kokonaan.

Ongelmatilanteet

CityShopparin asiakaspalvelu auttaa ongelmatilanteissa: puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9-16, normaali puhelun hinta) tai [email protected]

Näin kirjaudut Tehyn asiointipalveluun

Näin aktivoit koodisi CityShoppariin