Lähde ehdolle Tehyn valtuustovaaleihin – tee se nyt!

Miksi Tehy ei sano, tästä asiasta mitään? Kyllä en käsitä, miten tämänkin asian hoitaminen voi olla niin hidasta? Aika monenlaista juttua Tehyssä järjestetään, mutta voisiko olla vielä tätä? Haluaisin tuoda oman työpaikkani ja ammattiryhmäni asiaa esille.

Älä valita, vaan ala valita on usein kuultu tokaisu. On aika toimia. On vielä neljä päivää aikaa huolehtia siitä, että valtuustoon on ehdolla juuri sellaiset päättäjät, että hyvä tulee. Tehyn valtuuston vaaleissa ehdolle voivat asettua kaikki ammattiosaston tai opiskelijayhdistyksen jäsenet.

Valtuusto on näköalapaikka Tehyn toimintaan ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Valtuusto päättää siitä, mitä Tehy tekee ja mitä asioita haluamme suomalaisessa yhteiskunnassa edistää. Suuri ammattiliitto on iso ja vaikuttava toimija. Valtuutettuna olet toiminnan ytimessä. Valtuusto päättää liiton toiminnasta ja taloudesta, hyväksyy työehtosopimukset ja mahdolliset tukitoimet toiminnan tueksi. Yksittäisen valtuutetun hyvä idea voi auttaa montaa muuta jäsentä.

Uusi valtuutettu saa tehtäväänsä perehdytyksen. Vaaliliitot ja valtuustoryhmät ovat apuna ja tukena, ja koko Tehyn asiantuntijajoukko avustaa työtäsi valtuutettuna. Yhdessä tehden saamme uutta aikaan.

Tehyn vaalikello tikittää nyt kovaa vauhtia. Nyt on keskiviikko 24.2.2021 ja ehdolle ehtii vielä sunnuntaina 28.2.2021 koko päivän ajan.

Juuri sinä olet paras ehdokas. Tee se nyt! Täytä ehdokasasiakirja!

Jos sinulla on jotain kysyttävää ehdokkaaksi asettumisesta, niin soita. Olen avuksi. Postia voit laittaa osoitteella [email protected]

Lue lisää vaaleista!