Webinaari työvuorosuunnittelusta

Suunnitteletko työvuorolistoja? Tervetuloa webinaariin, jossa kuulet työvuorosuunnittelun vaikutuksista työhyvinvointiin sekä, mitä SOTE-sopimus mahdollistaa työvuorojen suunnittelussa.

Kuvateksti
Kuva: Pasi Leino

Webinaari järjestetään 1.9. klo 16–18. Se on tarkoitettu kaikille tehyläisille johtajille, esihenkilöille ja työvuorolistan suunnittelijoille. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 27.8.

Työvuorosuunnittelun vaikutuksista palautumiseen ja työhyvinvointiin sote-alalla kouluttaa tutkimusprofessori Mikko Härmä Työterveyslaitokselta. Lisäksi Tehyn lakimies Juho Kasanen kertoo SOTE-työehtosopimuksesta ja sen vaikutuksista työvuorosuunnitteluun.

- 1.9.2021 voimaan astuva SOTE-sopimus mahdollistaa keskittymisen alan erityiskysymyksiin ja helpottaa työehdoista ja palkoista sopimista. Hienoa, että jo tässä vaiheessa sopimukseen on saatu kirjauksia, jotka liittyvät työvuorosuunnitteluun ja sitä kautta työhyvinvointiin. Webinaariin kannattaa ehdottomasti tulla kuulolle, toteaa järjestöjohtaja Sari Viinikainen.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Webinaarista tulee myös tallenne.

Webinaarin tallenteen löydät tältä sivulta kirjauduttuasi jäsentunnuksillasi sivuille.