Webinaari: Tunne- ja kohtaamistaidot sosiaalialalla

Tehyn sosiaalialan webinaarit jatkuvat. Tiistaina 12.10. klo 17.00 perehdymme tunne- ja kohtaamistaitoihin sosiaalialalla.

Luennoitsijana toimii monipuolista uraa tekevä Mari Seppänen, Sairaanhoitaja (AMK), TtM, tohtorikoulutettava, ammatillinen opettaja ja ekspressiivisen taideterapian ohjaaja. Seppänen perehtyy omien tunteiden sääntelyyn työn parissa, toisen tunteiden vaikuttamiseen sekä vuorovaikutukseen, kuuntelemisen taitoon sekä hetkiin, kun ei sanoja ole. Tule mukaan mielenkiintoiseen webinaariin!

Mari Seppäseltä on juuri ilmestynyt kirja, ”Tunnetaidot voimavarana sosiaali- ja terveysalalle”. Arvomme yhden kirjan webinaariin osallistuneiden kesken.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 10.10.2021. Osallistua voivat kaikki tehyläiset ammattilaiset sekä alalle opiskelevat.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan niiltä osin, kuin luennoitsijat antavat niihin luvan.

Webinaariin osallistutaan sähköisesti ja voit osallistua mistä vain. Pääset esittämään kysymyksiä luennoitsijoille.

Lisätietoja [email protected]