Webinaari: Transihmisyys ja sukupuolen moninaisuus – vinkkejä, kokemuksia ja tukea omaan työhön

Tiedätkö mistä on kyse, kun puhutaan transihmisyydestä ja sukupuolen moninaisuudesta? Entä kaipaisitko vinkkejä transihmisten kohtaamiseen työssäsi tai työpaikallasi? Lokakuun webinaarin aiheena on transihmisyys ja sukupuolen moninaisuus.

Aiheesta kouluttavat Dakota Robin ja Panda Eriksson. Molemmat kouluttajat ovat itse transtaustaisia. He ovat kouluttaneet paljon asiantuntijoina mm. transihmisyyden teemoista ja monimuotoisuudesta, mutta pitävät webinaarissa myös omat kokemuspuheenvuoronsa. Luvassa on tietoa aiheesta, vinkkejä ja kokemuksia oman työsi tueksi sosiaali- ja terveysalalla. Kouluttajilta on myös mahdollisuus kysyä aiheesta. Luvassa on aivan varmasti inspiroiva, lämminhenkinen ja opettava webinaari.

”Me transihmiset olemme paitsi niitä yhteiskunnan kanssaihmisiä niin myös välillä potilaita tai työkavereita. Yleensä huomataan aiheeseen tutustumisen jälkeen, että oma suhtautuminen ei ole perustunut faktoihin. Mikäli transteema mietityttää tai jopa pelottaa, kannattaa rohkeasti tulla oppimaan ja pohtimaan!”, toteaa webinaarin kouluttaja Panda Eriksson.

Tervetuloa mukaan webinaariin!

• 13.10. klo 17.00-19.00 Transihmisyys ja sukupuolen moninaisuus – vinkkejä, kokemuksia ja tukea omaan työhön

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan. Muista myös edellisten Kuukauden webinaarien tallenteet! Löydät ne osoitteesta www.tehy.fi/kuukaudenwebinaari.