Vuonna 2022 Tehy tarjoaa paljon verkkokursseja

Tarjoamme vuonna 2022 paljon verkkokursseja jäsenillemme. Verkkokurssit suoritetaan oman aikataulun mukaisesti täysin verkossa. Lue alta esimerkkejä tulevista verkkokursseista. Tarjolla on useita uutuuksia sekä tuttuja suosittuja toteutuksia.

kuva: iStock

Verkkokursseja työhyvinvoinnin ylläpitoon

Ensi vuonna tarjoamme jäsenillemme kaksi uutta työhyvinvointiin keskittyvää verkkokurssia. Ensimmäiset toteutukset alkavat jo 17.1.2022 – ilmoittaudu pian mukaan!
Molempia verkkokursseja tarjotaan yhteensä viisi toteutusta vuonna 2022 ja toteutukset ovat samanlaisia.

• Arjen mielenhallinta -verkkokurssi
• Vuorotyöntekijän ensiapulaukku -verkkokurssi

Palkkaus-verkkokurssi

Askarruttaako sinua mistä palkka muodostuu? Osaatko lukea palkkalaskelmaasi? Tule mukaan kuntasektorilla työskenteleville jäsenillemme suunnatulle uutuuskurssillemme. Kurssista tarjotaan vuonna 2022 useita toteutuksia. Ensimmäinen toteutus alkaa jo 17.1.2022, ilmoittaudu mukaan 3.1.2022 mennessä!

Työaika-verkkokurssit

Tuntuuko sinustakin välillä hankalalle ymmärtää eri työaikamuotojen vaikutukset tai se, miten arkipyhät vaikuttavat työaikaasi? Tule mukaan suosituille Työaika-verkkokursseille. Tarjoamme omat työaikaa koskevat verkkokurssit kuntasektorin työntekijöille sekä esimiehille. Ensimmäiset toteutukset alkavat 31.1.2022 ja ilmoittautuminen kursseille päättyy 17.1.2022.

Tehyn henkilöstöedustajaksi-verkkokurssi

Kiinnostaako sinua tutustua Tehyn toimintaan tarkemmin ja saada tietoa esimerkiksi erilaisista luottamustehtävistä? Uutuuskurssi tarjoaa tietoa Tehyn toiminnasta ja henkilöstöedustajien tärkeästä roolista osana Tehyä. Kurssista tarjotaan vuonna 2022 useita samanlaisia toteutuksia. Ensimmäinen toteutus alkaa 14.2.2022 – tervetuloa mukaan!

Esihenkilöillekin verkkokursseja

Keväällä tarjoamme omat verkkokurssit myös sosiaali- ja terveyspalvelualan esihenkilöille, jotka työskentelevät yksityisellä sektorilla (sostes ja tptes). Näistäkin löydät lisää tietää tietoa koulutussivuiltamme. Näiden kurssien ensimmäiset toteutukset alkavat 7.3.2022.

Kurssien suorittamiseen et tarvitse muuta kuin tietokoneen nettiyhteydellä sekä kaiuttimen tai kuulokkeet. Paikkoja kursseilla on rajallisesti, joten kannattaa toimia nopeasti. Verkkokurssit ovat Tehyn jäsenille maksuttomia.

Lisää tietoa kursseista, koulutustarjonnastamme sekä ilmoittautumisen löydät sivulta www.tehy.fi/koulutus