Tule kanssamme Helsinki Pride -kulkueeseen

Olemme Helsinki Priden virallinen yhteisökumppani ja mukana Pride-kulkueessa lauantaina 29.6. Tule kanssamme marssimaan yhdenvertaisuuden ja moninaisuuden puolesta.

Tehy on mukana Helsinki Pride -kulkueessa omassa kävelyblokissamme. Olet tervetullut mukaan! Pidetään yhdessä ääntä, jonka tasa-arvoinen työelämä tarvitsee.

– Pride tuo näkyviksi ihmisoikeudet, tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden yhteiskunnassa. Nämä arvot näkyvät Tehyn työssä tasa-arvoisemman ja oikeudenmukaisemman yhteiskunnan puolesta. Olemme Helsinki Priden virallisena yhteisökumppanina ylpeästi mukana kulkueessa, sanoo Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.

Tehyn blokin numeron ja sijainnin ilmoitamme myöhemmin tällä sivulla. Samoin kulkueen lähtöpaikan, -ajan ja reitin.

Helsinki Priden teemana on tänä vuonna Toivo ja rauha. Rauha on kaikkien yhteiskuntien ja yksilöiden oikeus. Toivo valaa uskoa tulevaisuuteen ja antaa voimaa tavoitella oikeudenmukaisempaa maailmaa.

Helsinki Pride on Suomen suurin ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma. Pride-kuukautta juhlitaan koko kesäkuu, Helsinki Pride -viikkoa vietetään 24.–30.6. ja se huipentuu kulkueeseen Pride-viikon lauantaina 29.6.2024.

Lisätietoa Helsinki Pridesta: https://pride.fi/