Terveydenhoitajien koulutukset pidetään webinaareina

Terveydenhoitajille järjestettäviin webinaareihin voivat osallistua kaikki tehyläiset. Webinaari etätyöstä on avoin myös ei-tehyläisille.

Kuvateksti
kuva: iStock

Webinaari etätyön haasteista 21.10. kello 17 - 19

Webinaariin voivat osallistua kaikki kiinnostuneet. Seminaari on tarkoitettu erityisesti etätyöhön siirtyneille ja etätyöläisiä työssään kohtaaville työntekijöille.

Webinaarissa käsitellään etätyön mahdollisuuksia ja haasteita niin työntekijän kuin asiakkaankin näkökulmasta. Aiheina mm itsensä motivointi ja työhyvinvoinnin ylläpito etätyössä, miten tuetaan kotona työskenteleviä ja etätyön kuormittavuus. Luennoitsijana toimii Tehyn lakimies Vappu Okkeri ja työterveyden uudistaja Tanja Lappi Heltti Oy:stä.
Webinaariin osallistuneet saavat itselleen lämpimät villasukat etätyöhön.

Terveydenhoitajajaoston opintopäivien webinaari 13.11.

Webinaarissa käsitellään terveydenhoitajakoulutusta ja ajankohtaisia edunvalvontakysymyksiä.

Webinaarissa luennoivat työssä jaksamisesta organisaatiopsykologi Pekka Järvinen Organisaatiokonsultointi Praxiksesta, neuropsykiatrisista asiakkaista neuropsykiatrinen valmentaja, terveydenhoitaja Kirsi Kulmala ja lantionpohjan lihaksista naisen elämänkaaressa Piritta Hagman Femmefysiosta. Huumeaddiktin läheisen puheenvuoron pitää toiminnanjohtaja Teija Ahonen Suojatiestä.

Webinaariin voivat osallistua kaikki Tehyn jäsenet tutkintonimikkeestä riippumatta.

Ilmoittautumiset

Etätyöwebinaari
Opintopäivien webinaari

Tallenteet

ähetykset tallennetaan ja tallenteet julkaistaan tällä sivulla. Tallennetta varten tarvitset salasanan. Saat sen tältä sivulta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi.