Tehyn työhyvinvointiwebinaarit tulevat taas syksyllä!

Syksyllä on aika keskittyä oman hyvinvoinnin kehittämiseen ja ylläpitoon. Luvassa on suosittu Työhyvinvointi-webinaarisarjamme. Ota jo nyt päivämäärät talteen ja ilmoittaudu mukaan! Webinaarit alkavat kello 17.00.

Kuva: iStock

24.8.2021 Hyvinvointia lähiympäristössä – Liikuntaretki omalta kotiovelta

Ohjelmassa on hyvinvointiretki omille lähiliikuntapaikoille, jonka aikana saa tunnin verran vinkkejä ja ideoita oman arjen mahdollisuuksien tunnistamiseen. Luvassa on liikuttava alkuilta ja ohjelma päättyy tietoiskuun teemalla Hyvinvoinnin kulmakivet. Ohjelman sisällöstä vastaa 4event Hyvinvointivalmentajat.

19.10.2021 Nukkumalla menestykseen – Nukkuminen on ominaisuus, jota voi kehittää ja vahvistaa

Webinaarin tavoitteena on lisätä sitä oikeaa tietoisuutta unesta ja korostaa mitä kaikkea me voimme itse tehdä parantaaksemme nukkumista. Lisäksi webinaarissa käsitellään vuoro- ja epäsäännöllisen työajan vaikutusta nukkumiseen ja palautumiseen. Webinaarin kouluttajana toimiva Henri Tuomilehto on harvoja työkseen unihäiriöpotilaita hoitavia lääkäreitä maailmassa ja jo 20 vuoden ajan hän on tutkinut unta, unen vaikutuksia terveyteen ja ennen kaikkea sitä, kuinka ihminen itse voi parantaa nukkumistaan ja jopa olemassa olevia unihäiriöitä.

2.11.2021 Aivoravistelu – Keinoja paineensietokykyyn ja palautumiseen

Olosuhteita ei aina voi muuttaa, mutta omaa mieltään voi. Aivot ovat varustaneet meidät kyvyllä reagoida haasteisiin stressillä. Liiallinen stressi on kuitenkin haitallista ja stressaantuneina yhteistyö on vaikeampaa. Arvostus, luottamus ja turvallisuus ovat hyvinvoinnin edellytys. Miten stressiaivot saadaan tasapainoon? Webinaarissa tarjotaan keinoja paineensietokyvyn kehittämiseen ja parempaan palautumiseen.

Webinaarin kouluttajana toimiva Ville Ojanen on aivotutkimuksesta väitellyt psykologi.

24.11.2021 Kohti sinun näköistäsi arkea pienillä muutoksilla! - Keskiössä omien tarpeiden tunnistaminen ja rajojen asettaminen

Webinaarissa syvennymme työhyvinvoinnin näkökulmasta pohtimaan sitä, kuinka omasta arjesta saisi vieläkin enemmän itsensä näköistä. Webinaarissa opit keskeiset työkalut omien rajojen asettamiseen ja omien tarpeiden tunnistamiseen sekä toimimaan arjessa omien ydinvahvuuksiesi kautta. Näiden työkalujen avulla voit inspiroitua luomaan arkea, jossa arki tuo energiaa sen sijaan että se veisi kaikki energiasi.

Webinaarin kouluttajana toimii Laura Mäntynen (HTM, erikoisjuristi, yrittäjä, Bosswoman akatemian perustaja, positiivisen psykologian asiantuntija ja pian valmistuva sosionomi).

Lisäksi webinaarien yhteydessä pidetään lyhyt Mindfulness-tuokio.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan osoitteessa tehy.fi/koulutus ja tarjoa itsellesi hetki oman hyvinvointisi parissa – olet elämäsi tärkein resurssi!

Tulossa työhyvinvointiwebinaareja myös ruotsiksi – seuraa tiedotusta syksyllä!

Katso webinaaritallenteet

Kaikki webinaaritallenteet löytyvät osoitteesta tehy.fi/webinaarit