Tehyn henkilöstöedustajaksi? -verkkokurssi

Kiinnostaako henkilöstöedustajan tehtävät? Mitä luottamusmies, työsuojeluvaltuutettu tai ammattiosaston puheenjohtaja tekevät? Miten tehtäviin pääsee?

Tervetuloa mukaan uudelle Tehyn henkilöstöedustajaksi? -verkkokurssillemme!

Kurssilla pääset kuulemaan mitä henkilöstöedustajan työnkuvaan kuuluu, miksi tarvitsemme henkilöstöedustajia ja miten tehtäviin voi hakea.

Tehyn henkilöstöedustajaksi? -verkkokurssi (1.11.-6.12.2021) tarjoaa kattavan paketin tietoa luottamusmiehen, työsuojeluvaltuutetun ja ammattiosaston puheenjohtajan tehtävistä. Kurssi on suunnattu Tehyn luottamustehtävistä kiinnostuneille ammattiosaston jäsenille tai juuri valituille toimijoille, jotka eivät ole käyneet peruskurssia.

Kouluttajina toimivat tehtävissä toimivat itse sekä Tehyn järjestöasiantuntijat. Et tarvitse mitään ennakkotietoa aiemmin mainituista tehtävistä kurssille tullessasi, kurssilla kuulet enemmän.

Verkkokurssi suoritetaan nimensä mukaisesti kokonaan verkossa ja sen voi käydä omaan tahtiin. Kurssin suorittaminen vie kokonaisuudessaan arviolta maksimissaan noin yhden työpäivän verran aikaa ja kurssin suorittamisesta saa todistuksen.

Tule mukaan innostumaan pilottikurssillemme ja pääset mukaan kehittämään toimintaa. Lue lisää ja ilmoittaudu 20.10.2021 mennessä: www.tehy.fi/koulutus.

Paikkoja kurssille on rajallisesti, joten kannattaa toimia nopeasti.

Verkkokurssit ovat Tehyn jäsenille maksuttomia.