Kuva: Laura Malmivaara

Tehyläisille alennusta Maaret Kallion luentokiertueen lipuista

Tehyn jäsenet saavat 10 % alennuksen Maaret Kallion luen­to­kier­tueen lippujen hinnasta.

Luennoitsija, psykoterapeutti Maaret Kallio julkaisee keväällä 2020 uuden tietokirjan ”Voimana toivo”. Kir­jan tii­moil­ta Maaret Kallio kiertää huhti-toukokuussa yksitoista kaupunkia. Tehyläiset voivat nyt ostaa 10 % alennuksella liput kevään kiertueelle.

Liput Maaretin luentokiertueelle voi ostaa lippu.fi-sivustolta alennuskoodilla. Tehyläisten alennuskoodin löydät tältä sivulta, kun kirjaudut jäsennumerolla ensin sisään. Toimi nopeasti, sillä alennuskoodi on voimassa niin kauan kuin lippuja riittää.

Tilaisuudessa Tehyn jäsenyys tarkistetaan, joten otathan paikan päälle jäsenkorttisi tai lataathan Tehyn mobiilisovelluksen.

Kiertueaikataulu

• 7.4. Hel­sin­ki
  • 14.4. Tam­pe­re
  • 15.4. Po­ri
  • 16.4. Tur­ku
  • 21.4. Joen­suu
  • 22.4. Kuo­pio
  • 23.4. Jy­väs­ky­lä
  • 28.4. Ou­lu
  • 29.4. Ro­va­nie­mi
  • 5.5. Sei­nä­jo­ki
  • 6.5. Kok­ko­la
  • 25.5. Helsinki, Savoy-teatteri

Maaret Kallio on psykoterapeutti, kolumnisti ja suosittu luennoitsija. Lisää Maaretista voit lukea hänen omilta sivuiltaan.

Tämä osio tarkoitettu vain jäsenille.
Kirjaudu jäsentunnuksilla.

Käyttäjän Milla Salonen kuva

Hei,
Miten voin ostaa lipun tehy alennuksella niin että voin maksaa samalla kulttuurisetelillä?

Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei,

liput voi hankkia lippu.fi-sivustolta. Olettaisin, että alennuskoodilla, saat etuhinnan ja sen jälkeen tämän loppuhinnan maksaminen onnistuu lippu.fi:n määrittelemillä maksutavoilla. Mikäli mukana on maksu kulttuuriseteleillä, niin eiköhän se mene normaalisti. Suosittelen, että selvität lippu.fi-sivustolta maksutavat, että onnistuuko siellä kulttuurisetelillä maksu.

Ystävällisesti,
Mirka Mäntylä, tiedottaja