Tehyläisille alennusta avoimen ammattikorkeakoulun opinnoista

Tehy tarjoaa uutena jäsenetuna muutamia avoimen ammattikorkeakoulun opintojaksoja 50 prosentin alennuksella.

Opintojaksot ovat kotimaisten ammattikorkeakoulujen toteuttamia ja opetussuunnitelman mukaista opetusta. Avoin amk-koulutus on avointa kaikille, koulutustaustasta ja iästä riippumatta.

Tehyn jäsenetukampanjassa mukana olevat opinnot:

· Johtaminen ja työyhteisötaidot 5 op

· Hyvinvointiteknologian perusteet 3 op

· Kriisi- ja traumatyön osaamisen vahvistaminen 5 op

Lisäksi tehyläisille on varattu oma osallistujakiintiönsä seuraaviin maksuttomina tarjottaviin opintoihin:

· Palliatiivisen hoidon lähtökohdat ja toimintaympäristöt 5 op

· Palvelumuotoilu 5 op

· Erityistä tukea tarvitsevan lapsen kohtaaminen ja ohjaaminen 5 op

· Neuropsykologian soveltaminen hoito- ja kuntoutustyössä 5 op

Kaikki opinnot ovat suoritettavissa verkko-opintoina mistä päin Suomea tahansa.

Tehyläisille kiintiöidyt opinnot löydät CampusOnline-sivustolta: https://campusonline.fi/ammattiliittojen-opintojaksot/. Sivustolta löydät tarkemmat tiedot opinnoista, maksullisten opintojaksojen hinnat ja pääset ilmoittautumaan valitsemallesi kurssille. Ilmoittautuminen syksyn opintojaksoille alkaa 17.8.2020. Paikkoja on rajallisesti.

Jos osallistut maksulliselle opintojaksolle, Tehy korvaa sinulle puolet opintojakson maksusta. Ilmoittaudu kurssille, maksa kurssimaksu ja ilmoita maksamastasi kurssista osoitteeseen [email protected]. Saat sen jälkeen ohjeet, miten voit laskuttaa puolet hinnasta Tehyltä.