Suosittele jäsenyyttä: palkintopisteet laajenevat opiskelijajäseniin

Kesäksi monelle työpaikalle saapuu sijaisiksi sote-alan opiskelijoita. Heille kannattaa suositella Tehyn opiskelijajäsenyyttä. Suosittelun pistejärjestelmä laajenee kesäkuussa opiskelijajäseniin.

Kuva: Jussi Tuokkola

Jokaisesta hankkimastasi uudesta Tehyn jäsenestä saat pisteitä, joilla voit lunastaa palkintoja. Myös uusista opiskelijajäsenistä saa pisteitä 1.6. alkaen.

Kun työkaverisi liittyy Tehyyn, keräät pisteitä, joilla voit lunastaa palkintoja Tehy Awards -palkintosivustolta. Palkintoina on esim. Suunnon sykemittari, Samsoniten matkalaukku, kodin tekstiileitä, retkeilytarvikkeita ja paljon muuta. Ja mitä enemmän hankit jäseniä, sitä arvokkaampia palkintoja voit hankkia.​ Jäsenhankinnan palkitseminen toimii näin:

• Kuka tahansa voi hankkia uuden jäsenen.
  • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro. Työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä, opiskelijajäsenestä 10 pistettä (1.6. alkaen).
  • Pisteet näkyvät jäsenhankkijalle, kun uusi jäsen on ollut kolme (3) kuukautta Tehyn jäsen.
  • Kerätyillä pisteillä voi lunastaa itsellesi tuotepalkintoja.
  • Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan jäsennumero on merkitty liittymislomakkeen "suosittelija"-kohtaan. Huolehdi, että suosittelija on merkitty.
  • Jos olet jo suositellut jäsenyyttä ja ansainnut pisteitä, ne kannattaa hyödyntää. Jos tunnukset palkintokauppaan ovat hukassa, saat tilaamalla uudet

Lisätietoa osoitteessa tehy.fi/jasenrekry.