STTK etsii tulevaisuuden tekijöitä – ilmianna tehyläinen nuori

Tunnetko sinä nuoren tehyläisen, joka on omalla aktiivisuudellaan ja toiminnallaan edistänyt Tehyn tulevaisuutta? Ilmianna hänet ja osallistut 100 euron elämyslahjakortin arvontaan.

Kuvateksti
Kuva: STTK

STTK etsii Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininnan saajaksi henkilöä, joka on alle 35-vuotias ja toiminut aktiivisesti STTK:laisessa ammattiliitossa. Hän voi olla myös liiton aktiivinen opiskelijajäsen.

Tulevaisuuden ammattiliitot tarvitsevat jäsentensä kädenjälkeä, ja kunniamaininta on kiitos aktiivisesta toiminnasta. Etsitty henkilö on uudistaja ja tuo rohkeitakin näkemyksiä esiin rakentavassa ja yhteisöllisessä hengessä. Hän toimii oikeudenmukaisesti ja edistää oman ammattiliittonsa tavoitteita. Tärkeintä on avoin asenne ja asioihin tarttuminen.

Ehdota henkilöä 30.9.2021 mennessä osoitteessa: www.sttk.fi/tulevaisuudentekija

Ehdotuksen tekijöiden kesken arvotaan 100 € elämyslahjakortti.

Valintaraati valitsee voittajan ilmiannettujen ehdokkaiden joukosta. Valintaraati muodostuu STTK:n yhteistyökumppaneista sekä STTK:laisten liittojen toimijoista. Päätöstä tehdessä valintaraati ei tiedä ehdokkaiden nimeä, sukupuolta tai ammattiliittoa.

Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininnan saaja julkistetaan 11.12.2021 STTK:n Vaikuttajafoorumi-verkkotapahtumassa. Kunniamaininnan lisäksi hän elämyslahjakortin.