Olemme mukana Helsinki Pride -kulkueessa – tule mukaan

Osallistumme Helsinki Pride -kulkueeseen lauantaina 1.7. Pride-kulkue on värikäs, iloinen ja äänekäs kannanotto yhdenvertaisuuden ja moninaisuuden puolesta.

Tehy on mukana kävelyblokissa numero 7 ja olet tervetullut mukaan kanssamme! Pidetään yhdessä ääntä, jonka tasa-arvoinen työelämä tarvitsee.

Helsinki Pride -tapahtuman teemana on tänä vuonna Joy and Riot – Riemu ja kapina – sillä maailmaa muuttaaksemme tarvitsemme molempia!

– Yhdenvertaisuus, ihmisoikeudet ja tasa-arvoinen kohtelu työelämässä näkyvät Tehyn työssä joka päivä ja vuoden jokaisen päivänä. Helsinki Pride on tapahtuma, joka tuo nämä arvot hyvin näkyviksi ja jonka kautta voimme edistää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asemaa yhteiskunnassa ja työelämässä, sanoo Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.

Pride-kulkue lähtee Senaatintorilta klo 12. Aloitamme kokoontumisen jo hyvissä ajoin ja klo 11 alkaen jaamme 100 Tehyn t-paitaa nopeimmille. Jos haluat paidan, tule ajoissa! Muuten voit tulla paikalle oman aikataulusi mukaan.

Tehyn löydät kävelyblokista numero 7. Se sijaitsee Forum-rekan takana, Aleksanterinkadun puolella. Meidät erottaa mm. Tehyn omista ilmapalloista ja isoista Tehy-kirjaimista.

Tehy on Helsinki Priden yhteisökumppani.

Lisätietoa Helsinki Pridesta: https://pride.fi/