Mitä tehdä kognitiiviselle ja eettiselle kuormitukselle? – tervetuloa teemaseminaariin

Tehy järjestää keskiviikkona 29.9. teemaseminaarin. Seminaari toteutetaan verkossa. Tervetuloa mukaan! Tilaisuus on avoin ihan kaikille Tehyn jäsenille.

Kuvituskuva: iStock

Seminaarin teemana on kognitiivinen ja eettinen kuormitus. Aihe on ajankohtainen ja varmasti monia puhutteleva. Seminaarissa perehdymme tarkemmin aiheeseen ja haemme keinoja kuormitustekijöiden hallintaan. Luvassa on myös hyviä käytänteitä työpaikoilta sekä keinoja itsensä johtamiseen. Mukana puhujina on monipuolinen joukko asiantuntijoita.

– Kuormitustekijät on tärkeä tunnistaa, jotta pystyy etsimään toimenpiteitä niiden hallitsemiseksi. Seminaari sopii hyvin työntekijöille, esihenkilöille ja henkilöstönedustajille, toteaa seminaarin puheenjohtajana toimiva Tehyn työelämäasiantuntija Kaija Ojanperä.

Voit ilmoittautua mukaan seminaariin 22.9. mennessä osoitteessa www.tehy.fi/koulutus. Samalta sivulta löydät myös seminaarin ohjelman. Ilmoittautuneille toimitetaan ennen seminaaria osallistumislinkki ohjeineen. Linkki toimitetaan jäsentiedoista löytyvään ensimmäiseen sähköpostiosoitteeseen.